Sivut

Kommentit (78)

Ryoji Yamazaki

Toivottavasti teit rikosilmoituksen asiasta! 
Jos asia on mitä luulen! Tuollaisia juttuja meinaan ei saa ikinä

vaan jättää "lillumaan", oli eksä kuinka rakas, tai lapsille isä tms.

Ryoji Yamazaki

Siitä sen huomaa, kun nainen/puoliso viettää enemmän aikaa "tyttöjen" kanssa, 

kielsi minulta ajanvietto minun ystävieni kanssa, itse biletti milloin missäkin, 

oli aina kiukkuinen, varsinkin jos lainasin matkapuhelintaan tms. , lähti aina "tyttöjen" kanssa matkustelemaan, välillä ei tiennyt millä, oliko laivalla, lentokoneella vai millä, 

oliko kotimaassa vaiko ulkomailla, mutta samalla oli kummiskin mustasukkainen ja 

väitti että minulla on pataljoona naisia jossain minua ihannoimassa odottamassa... 

Oksitosiini ja dopamiinitasot vaan laskivat, eikä rakasteltu yli vuoteen... 
Silti olin uskollinen, toivoin, odotin ja yritin. Sitten kun hän vahingossa jäi kiinni siitä, 

että hänellä oli joku vieras mies, minähän olin se "vainoharhainen, mustasukkainen ja omistushaluinen/kontrollifriikki"... Että ihan vaan nyt tähän ko. juttuun liittyen piti kirjoittaa... Toivon hänelle kaikkea hyvää ja ehkä hän jonakin päivänä kykenee ymmärtämään ja myöntämään sen, mitä on mennyt tekemään! 
Ei toista ihmistä, joka rakastaa ja välittää sinusta, ja jota itse väität rakastavasi, 

ei näin toista ihmistä kohdella... Kun toinen muuttuu sohvaksi tai eteislampuksi, 

on hyvä lähteä... Raiskaajille ja naistenhakkajille on kyllä ihan laissa määriteltynä 

rangaistukset. Henkiselle väkivallalle ja "mind f*ckaamiselle" taas ei... 

Säihkysääri

Rakas Ryoji

Oletko nyt nähnyt unta, että naisellasi olisi toinen mies? Kyllä se on rakkaus, kun teettää tuollaisia mustia pilviä pääsi yläpuolelle.
Olet ilmiselvästi syvästi rakastunut naiseen. Älä kävele ohi onnesi, tartu hetkeen, siinä se on: tässähän minä.

Ryoji Yamazaki

Ei, en ole nähnyt unta - valitettavasti. Jäi vähän ikäänkuin verekseltään kiinni... 
Selittäisi myös sen, miksi varjeli puhelintaan kuin kanaemo... Ja rakkaus ei välttämättä minnekään 

häviä, eikä toisesta lakkaa välittämästä. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettäkö olisi enää yhteistä tulevaisuutta. 

Ja joskus vaan rakkaus vaan muuttaa olomuotoaan... 

Ryoji Yamazaki

HIenoa että on jotain järkeviä ihmisiä enää... 
Kyllä tämä elämä vaan menee eteenpäin... 
Vaikeita asioita toki, mutta näillä on mentävä...

Joulu edessä eikä tippaakaan fiilistä millekään.

Elämä on. Kuinkas tänään voidaan? 

Toivon että Sinulla on kaikki hyvin sentään! :) 
Harmaata vissiin ulkona ja harmaata viikonlopuksi 

luvassa, eikä ole lunta tuvassa... Makes me so moody!

Ryoji Yamazaki

Kait siinä oli vähän liikaa miespuolisia tuttuja tms. 

Ei ole tapana ominpäin alkaa toisten viestejä lukemaan, 

joten pyysin häntä itse mms. näyttämään mitä viestejä siinä oli

(koska selkeästi oli niin hermostunut siitä, että sillä youtubea tai spotifyta käytin),

niin simsalabim, oli maagisesti kaikki viestiketjut hävinneet tuhkana tuuleen... 

Pienen penäämismomentin jälkeen hän sitten itse myönsi miten on asian laita. 

Ei sitä sen kompaktimmin tässä voida selittää... Tämä nyt ei tietenkään sitä 

tarkoita, ettäkö kaikki naiset olisi tällaisia, enkä ole menettänyt uskoni elämään. 
Tämä nyt oli tällainen episodi elämässäni, ja joskus elämä satuttaa... 

Mutta kyllä siinä tuli aika nolla olo. Sanotaan aina, että pitää olla rehellinen ja avoin, 

pitää kyetä keskustelemaan, ja sitten menee tällaiseksi. Kyllä se minäkuva, itsetunto 

ja kaikki menee alta pois. Ja kun se ei ole omasta tahdosta kiinni, se siinä hatuttaakin.  

Nöyryyttäväähän se on, kun tällaista saa huomata, enkä väitä että aina olisin täydellinen, en. 

Mutta ei näin kohdella toista ihmistä. Se on yksi asia se, jos tietää tehneensä väärin, 

ja itse oma-aloitteisesti ottaa sen esille, ja vilpittömästi pyytää anteeksi, 

päämääränä se, ettei tarvitsisi samasta asiasta enää anteeksia pyydellä. 
Mutta se, että ollaan kuin mikään ei olisi, ja otetaan nokkiin kun jää kiinni, 

se sapettaa! 

Ryoji Yamazaki

Tämä keskusteluketjun rakenne on jokseenkin omituinen... 
Kenen kanssa oikein tässä konversoin? Vai onko yksi ja sama henkilö? 
Siis "Säihkis/Säihkysääri/ Emmanuelle"?  

Kuka oon/olet

Olen nuo kaikki. Silti en usko tarinaasi, siinä on aukkoja. Nyt pää pystyyn, sinusta välitetään. Ainakin minä, jos nyt olet se henkilön, jonka luulen sinun olevan. Jos et, nämä kirjoitukset mitätöityvät.
Rauhallista Joulua.

Ryoji Yamazaki

Keneksi minut luulet sitten? o.O 

Aloita vaan vaikka nimen ensimmäisellä kirjaimella ja viimeisellä.... 

Eikä nyt silleen, että olisin verkossa kenellekään tilivelvollinen, 

tai että alkaisin kaikkea kaiken kansalle presentoimaan, 

mutta jos koet että on jotain aukkoja, tiettyyn pisteeseen voin toki yrittää selventää... 

Tästä huolimatta, jouluja myös takaisin! :) 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat