Kommentit (3)

Mukava sohva

Jos pohjana on amerikkalainen artikkeli, ei sitä todellakaan voi soveltaa suomalaisiin. Se, että pitää yhteyttä ystäviin ei liity mitenkään siihen, että on mukava ihminen, vaan siihen, että nauttii ystäviensä seurasta ja he minun seurastani. Näinhän se on melkein kaikilla ihmisillä. Sillä ei ole mitään tekemistä mukavana olemisen kanssa, tosin poikkeaa niistä ihmisistä, jotka haluavat olla ystäviensa kanssa vain tavan vuoksi tai ovat esimerkiksi siipeilijöitä.

Mielestäni sohva on mukava, ihminen ei. ;)

volvlainen

Mukava sohva kirjoitti:
Jos pohjana on amerikkalainen artikkeli, ei sitä todellakaan voi soveltaa suomalaisiin. Se, että pitää yhteyttä ystäviin ei liity mitenkään siihen, että on mukava ihminen, vaan siihen, että nauttii ystäviensä seurasta ja he minun seurastani. Näinhän se on melkein kaikilla ihmisillä. Sillä ei ole mitään tekemistä mukavana olemisen kanssa, tosin poikkeaa niistä ihmisistä, jotka haluavat olla ystäviensa kanssa vain tavan vuoksi tai ovat esimerkiksi siipeilijöitä.

Mielestäni sohva on mukava, ihminen ei. ;)

volvlainen

http://body p aKoen , kaikki mitä oli kirjoiteettu sopii mailman laajuisesti kaikkiin ihmisiin . Riippumatta mitä ihmiset ovat , siis uskonta väri , lyhyt , pitkä , pieni, YM. + muut . Perus arvot ovat  juuri niin . Itse elän niin . Ja joka päivä on oma " seikkailunsa"  . Näin haluan loppu elämäni ! En kaipaa rahaa , tai mitään joka  toisi aineellista arvoa  Lopuksi kerron . " Sinusta juorutaan kylällä "  minä , älä mitä helvettiä ne minusta juoruaa ja minä kun luulin että olisi aika "mukiin " / ( hyvä )menevä kaveri, " Juorut ovat kyllä hyvän luontoisia , useimmat sanovat että olet ihmisenä juuri sellainen kun useimpien pitäisi olla ". Minulta aukesi monttu . PS. Jos joku haluaa tietää enemmän ota yhteys lehteen ,

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat