Sivut

Kommentit (32)

Ei kuulu minulle

Ihan ok, kahden henkilön välinen asia, jos näin haluavat, mutta miksi asiasta pitää tehdä julkinen (siksikö, että jos "jää kiinni", on selittelyt annettu jo etukäteen..) Muuten minusta jo vanhempana ihmisenä tuntuu, että kuvastaa myös epävarmuutta -  johtuneeko ikäerosta.

Happy women

Niin. Miksi olla edes parisuhteessa jos ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella? Miksi seksi muiden kanssa on tärkeää. Todella outoa mielestäni. Kun yhdenkin parisuhteen hoito vaatii paljon aikaa niin miten vaihtajat selviävät monista seksisuhteistaan.

Rubisco

Lähinnä epäkypsää ja lapsellista, kuulostaa siltä että mies on manipuloinut itsekkään tahtonsa läpi. Nöyryyttää naisen arvoa parisuhteessa.

Naisen mielipide

Miksi mennä vieraisiin? Siksi, että tuntee vetoa, oli se millaista  tahansa, toista kohtaan. -> Melkein lyön vetoa, että toinen osapuoli tuntee syvällä sisimmässään kuitenkin jotain loukattua, vaikka ei sitä näyttäisikään. Suurin osa meistä vilkuilee sivuilleen, mutta raja on siinä, ettei hillitsee itsensä. Muutenhan ovi on koko ajan auki muualle.

Kanapee

Herää kysymys, että harrastavatkohan he muutakin kuin seksiä, esim. jotain kultturellia toimintaa ja jotain yhteistä harrastustoimintaa.

Kyllästynyt

Alkaa tulla jo korvista tätä seksiä. En todellakaan ole mikään vanhoillinen siveydensipuli mutta, vois sitä taas keksiä jotain muuta, kuin seksiä, seksiä, seksiä.

Mikä on parisuhteen tarkoitus?

Eikö parisuhteessa ollakaan keskinäisen rakkauden tai lasten vuoksi? Parisuhteenhan pitäisi perustua toisen kunnioittamiselle, ei loukkaamiselle, ei nolaamiselle eikä ainaisessa kilpailutilanteessa elämiselle. Voiko seksi olla vain harrastus?

Vierailija

mun mielestä on hienoa jos on rakkautta ja itseluottamusta noin paljon että pystyy kestämään avoimen suhteen, itse en ainakaan siihen pystyisi. jos heillä on hyvä olla noin niin mitä se on muilta pois? ei yhtään mitään. outoja nää vihamieliset kommentit, antakaa ihmisten päättää omista suhteistaan.

lapselliset

Rennen pitäisi ymmärtää, että Iidan hameen alle jonotetaan jo vain sen takia, että pääsee sopivassa tilaisuudessa kuittaamaan panneensa sinunkin naistasi...

Ihan ok ja osaava

Olin Iidan kanssa sillai toissakesänä terassi-illan päätteeksi. Pari lasia skumppaa ja hauskat jutut saivat hameen lentämään päältä :)

Ihan ok ilta vietettiin läheisessä hotellissa.

terv. N

Vierailija

No kai se seksi on toisille noinkin pinnallista. Mulle sillä on paljon muutakin syvyyttä kuin pelkkä jyystö ja kokeilun halu. Kokeilut tuli tehtyä nuorena sinkkuna ja oikeasti kuka todella kaipaa sitä hieman epävarmaa puuhailua vieraan kanssa? Oikeasti?

Pintaliito on pintaliitoa. Kyvyttömyys sitoutua naamioidaan hienon aatteen taaksi, ja siitä saarnataan julkisuuteen (koska vain niin siihen uskotaan itse). Saammepa muutaman vuoden päästä, todnäk Iidan kommentoimana kuulla kuinka homma ei sitten pelannut.

Sitotuminen ei tarkoita kahleita - mutta tämä taitaa olla aika haasteellinen käsite tajuttavaksi....itse en ole koskaan ollut näin vapaa elämään ja sentään naimisissa ollut jo yli 10 vuotta. Puoliso ei ole mikään rajoite vaan rikastus.

No kun se ei vaan toimi

Onhan se ihan kivaa jännitystä, kun ei koskaan voi varmasti tietää mitä tauteja toinen kantaa kotiin. Niin ja ne iloiset yllärit sitten 9 kk:n kuluttua muualla, ne jos mitkään koulittavat parisuhdetta. Ts. saattaa sen varsinaisen suhteen  ennenaikaiseen "hautaan" - siinä sitten toinen voi iloita kyynelten takaa ihan sydämen kyllyydestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat