Kommentit (4)

40 ja yksinäinen

Minulla ei ole ketään. Mies kun laittaa ilmoituksen niin ei kukaan vastaa sillä olen laittanut useita.Ei minulla ole ollut läheisiä 10 vuoteen, eikä ystäviä. Elän 100% yksin koko loppuelämäni.

Yks idea vaan

Tulipa surullinen olo.. Aikuisena on vaikea löytää ystäviä, oli ikä tai sukupuoli mikä vaan. Jutun tapaus on kuitenkin aika poikkeuksellinen....
Koita itse etsiä ilmoituksia ja vastaa niihin.. Aloita joku uusi harrastus, esim seinäkiipeily. Se on eräänlainen elämäntapa ja monet samanhenkiset tutustuu.. Voit lyöttäytyä mukaan siellä muiden joukkoon aika helposti jos vain olet yhtään sosiaalinen.

Hiphei:)

Höpsis!koskaan ei ole myöhäistä löytää ystävää tai rakasta:) kokemusta löytyy...eli vinkki 1.käy pesulla ja laita puhtaat vaatteet 2. Suuntaa paikkaan joka sinua miellyttää.aloita vaikka kirjastosta tai kahvilasta ja harjoittele aluksi jotain helppoa ystävällistä lähestymistä..anteeksi mutta olen dekkari kirjojen ystävä mutta en ole agatha christien jälkeen löytänyt luettavaa joka kolahtaisi..olisiko sinulla tiedossa jotain mitä voisit suositella? Harjoittele pienissä tilanteissa kommunikointia ihmisten kanssa. Hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin.paras tapa erilaiset vaikka työväenopiston kurssit.yhteisen tekemisen äärellä on helppo lähestyä toista ihmistä.mutta älä hyvä ihminen hautaudu kodin hämärään:) reipastut ja päätät että tänään on loppuelämäsi 1.päivä.Ei tämä ihmisten elämä rakettitiedettä ole;) nyt aloitat elämäsi seikkailun:) Onnea matkaan ,hyvin se menee:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat