laihdutus ..

Vierailija

mitä teen kun olen keittiössä töissä ja aamupalan syön 08.00 ja ruuan vasta kun ehdimme eli 12,30 .. silloin kamala nälä ja tulee syötyä paljon ja olen pitkään ns ähkyssä .. aijemmin en ehdi syödä saatikka juoda , tai käydä vessassa .. 2 L vettä pitäisi ehtiä juomaan päivän aikana ....

olen kuullun että kun laihduttaa niin tulee syödä jotakin kevyttä n: 3 tunnin välein .. mutta kun en ehdi .. :( söisin ruuan mielellään klo: 11 tai 12 . 00 .. mitä teen ? .. liikun paljon kävelen töihin 2x 50min kun kävelen töihin menee n;50 min ja kun tulen töistä kotiin menee 50 min .. ja illalla käyn jumpassa ja siitä jään zumbaan eli olen 2 tuntia 3 kertaa viikossa .. .. juon rasvanpoltto juomaa kun liikun .. ja kotona teen vielä vatsa lihaksia .. en vain laihdu paino ei putoa vaikka liikun paljon ..

Kommentit (7)

Vierailija

Ota taskuun mukaan pähkinöitä tai energiapatukka tai jotain pientä, ruisleipä ilman rasvaa tms. ja nakerrat sitä salaa töiden välissä. Niin minä teen kun en kestä ruokailujen välejä syömättä.

Vierailija

Jos ensiksikin luot sinun elämäsi miten haluat, eli syöt silloin kuin haluat. Mikään ei pitäisi olla siihen esteenä. Olet valinnut ehkä työn mikä rajoittaa sinun kehitystäsi paljon? Poistu sellasesta ja ala syödä silloin kun sinulla on nälkä.

Laihduttamisen suhteen unohda itse laihduttaminen ja ne kaikki seikat mitä sinun pitäisi syödä ja juoda ja kuinka paljon. Lisää sellaseen enemmän tiedostavaisuutta niin et mätä itseesi mitään keholle huonoja mömmöjä.

-D-

Vierailija

Minulla ruuan määrä pienentyi, kun vaihdoin pienenpään lautaseen.. Uskomatonta, mutta ruuan määrä puolittui. Lisäksi syön pieniä välipaloja, jugurttia, hedelmiä..
Tavallisestihan menee noin 20minuuttia ruuan syömisestä, ennen kuin tietää tuliko täyteen.

Vierailija

Olen juuri laihtunut 10 kg 7 kk:ssa vaikka en oikeastaan yrittänyt laihduttaa. Syön jostakin syystä vain aamiaisen, päiväruuan ja iltapalan. Minusta ruokaa saa syödä niin paljon kuin haluaa, mutta makeita kannattaa vähentää. Proteiinia syömällä saa nälän pois. Yleensäkin minusta sokerin vähentäminen on tärkeämpää kuin rasvan. Sokerista syntyy nälkäkierre, jonka saa katkaistua, kun syö kunnolla.

Kun en ollut pariin kuukauteen syönyt oikeastaan mitään sokerista, huomasin, että yksi pulla sai aikaan sokerikierteen ja makeannälkä vaivasi koko päivän ja söin mm. jäätelöä. Seuraavana päivänä oli aavistuksen krapulanomainen olo, vaikken ollut juonut alkoholia. Se vaikutti siis aika voimakkaasti. Olin jättänyt myös piilosokerit ja leivät pois.

Monet ovat varmaan koko ajan sokeripöhnässä, mutta siitä tulee minulle vain huono olo, enkä nyt tarkoita morkkista. Minusta elämästä pitää nauttia, enkä yritä mitään itsekuritemppuja. Olennaista on kuunnella omaa oloa ja nauttia kaikesta, näin olen itse ainakin tullut valinneksi elämän, jota pidetään terveellisenä.

Vierailija

Minusta tuntuu, että syynä siihen ettet laihdu on yksinkertaisesti liika syöminen. Kyllä aikuisen ihmisen pitää kestää 4,5 tuntia syömättä ilman että se johtaa kiljuvaan nälkään ja ahmimiseen. Jos söisit lounaan klo 11.00 olisit syönyt siihen mennessä kaksi päivän kolmesta pääateriasta kolmen tunnin välein. Eikö enää loppupäivästä tulisi nälkä? En tietysti tiedä mitä päivän mittaan syöt, mutta jos on aamupäivästä jo noin nälkäinen, tuskin kestät jäljellä olevan puolen vuorokauden mittaisen valveillaoloajan yhdellä aterialla ja pienillä terveellisillä välipaloilla kuten hedelmällä kolmen tunnin välein.

Vierailija

en syö paljoa olen vähentänyt syömistä koska ensinnäkin mitä JÄRKEÄ on ahmia minulla tulee paha olo jos ahmin syön yleensä todella hitaasti muut ovat jo syöneet kun minä syön vielä ja miksi syödä niin että on ns ähkyssä .. syön vain että nälkä menee ohi. syön 2 ateriaa (koska tytön 4v. kanssa syömme päivällisen) olemme nyt töissä vaihtaneet ruokataukoa klo: 10,30 ja klo: 13,30 syön hedelmää tai jugurttia .. päivällisen jälkeen en syö enään mitään .. kuulin että pitäisi kuluttaa enemmän kun syö .. liikun mielestäni paljon .. yritin keventäjiin laittaa viestiä mutta se on niin kallis .. sieltä saisi hyvia neuvoja ..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat