Kommentit (8)

Osaa ne naisetkin

Olisi mielenkiintoista kuulla Tannin sijoitusstrategiasta enemmän,kun on tässä taloustilanteessa onnistunut käärimään noinkin kovat rahat.On selvästi kykyjä muuhunkin kuin noihin vilautteluhommiin...Varmaan saisi töitä sijoitusneuvojana,eikä tarvisi saksailla alasti joka lehdessä.Nyt toimittaja tästä jutun tekoon!

ihmiset kyllä tietää

Uskomatonta touhua,eikö toimittajia kiinnosta selvittää tätä"sijoittamista",kaikki rahat on saanut erossa ex-mieheltään.Antaa lausuntoja joka paikkaan,kuinka on tehnyt osakekauppaa.Vaikka totuus on jotain muuta,sai erossa hirveän omaisuuden,nyt on kaikki tuhlattu... Kirjoittaisivat mikä on totuus tästä daamista,eikä mikä kuullostaa hyvältä !

MINÄ vaan

Ja hei,ootteko jo kuulleet,oon alasti ja minulla on oma kalenteri.Niin ja minulla on omat sivut,niin ja pettihän mieskin minua.Niin ja minulla on lapsiakin,jos ette ole vielä kuulleet,mutta mitäpä nyt muista puhumaan.Joko olette kuullut minun kertomuksen siitä että MINÄ olen olemassa... voi luoja sentään

Pääomatuloilla elävä

Siis mamma otti ja dumppasi osakkeita, joiden alkuperään uutisessa ei oteta mitään kantaa. Eli onko ne esim. avioerossa ositettua omaisuutta, jonka mies on aiemmin hankkinut? Jäikö salkkuun vielä papereita, joilla tehdään sama tili myös ensi vuonna... ja sitä seuraavana... Oman kommentin mukaanhan hän ei harrasta "osakevaihtelua", vaan kertaluontoinen tuotto menee ilmeisesti kulutukseen. Normaalistihan tuottoa haetaan osingoista, tai myyntivoitoista. Tällöin ostetaan tietysti uutta tilalle seuraavaa pottia varten. Nyt heitettiin vain pääomat pois.

Aika heppoisin perustein nyt maalaillaan menestyneen sijoittajan kuvaa. Voi toki ollakin, mutta uutinen ei siihen ainakaan viittaa. 

So sad=(

Uskomattoman itsekeskeinen ihminen, joka nimittää itseään äidiksi, vaikka ei kunnioita lastensa mielipiteitä yhtään tästä alastonbusineksestä! Taitaa elää nyt sitä nuoruuttaan, joka jäi elämättä, kun perusti perheen liian nuorena. Onko malli lapsuuden yrittäjäperheestä, että lapset ovat omillaan vai mistä?!? Surullista! Rahat ovat tainneet kuitenkin tulla erossa ex-mieheltä ja erosta taistellaan vieläkin. Kuka tietää kuinka kauan tämä nykyinen mies jaksaa vaimonsa 'hippiyttä' kestää ja niin on taas uusi ero vireillä!

Vierailija

Aina kun haastattelussa puhe lapsista,niin Tani alkaa kierrellä ja kaarrella.Antaa ymmärtää ,että elää kaikkien lastensa kanssa ja kaikki on hyvin.Näköjään ainakin kaksi lapsista asuu isällään.

Vierailija

Naurettava emakko. Julkisuuden kipeä narsisti. Ilmeisesti ei ole lapsena saanut huomiota. Alastomia naisia riittää, että hoh hoijaa.....

liipolan nylkyttäjä

Vierailija kirjoitti:
Siis mamma otti ja dumppasi osakkeita, joiden alkuperään uutisessa ei oteta mitään kantaa. Eli onko ne esim. avioerossa ositettua omaisuutta, jonka mies on aiemmin hankkinut? Jäikö salkkuun vielä papereita, joilla tehdään sama tili myös ensi vuonna... ja sitä seuraavana... Oman kommentin mukaanhan hän ei harrasta "osakevaihtelua", vaan kertaluontoinen tuotto menee ilmeisesti kulutukseen. Normaalistihan tuottoa haetaan osingoista, tai myyntivoitoista. Tällöin ostetaan tietysti uutta tilalle seuraavaa pottia varten. Nyt heitettiin vain pääomat pois.

Aika heppoisin perustein nyt maalaillaan menestyneen sijoittajan kuvaa. Voi toki ollakin, mutta uutinen ei siihen ainakaan viittaa. 

Alkaa vähän epäilyttämään nämä rikastumiset,jos on todellakin tehnyt noin paljon rahaa,niin tuskin nyt kaupittelisi strippiluolassa tekopeniksiä. Oli nimittäin viikko sitten täällä lahdessa ten dollars saloon-ravintolassa. Joku kyllä mättää tässä yhtälössä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat