Kommentit (3)

erts

Lapset eivät kuulu vanhempien makuuhuoneeseen, ei ainakaan enää 6kk jälkeen kun (yleensä) imetys loppuu. Oma rauha kaikille, ja seksiä vanhemmille niin jaksaa sen kakarankin herätykset hoitaa ja jakaa tasan vanhempien kesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät kuulu vanhempien makuuhuoneeseen, ei ainakaan enää 6kk jälkeen kun (yleensä) imetys loppuu. Oma rauha kaikille, ja seksiä vanhemmille niin jaksaa sen kakarankin herätykset hoitaa ja jakaa tasan vanhempien kesken.

Mielipideasioita. :)

Meillä lapset saa tulla yöllä viereen jos siltä tuntuu; itsekin nukun parhaiten rakkaideni lähellä.

Vähän surullista, jos jonkun mielestä oma sänky on ainoa paikka seksin harrastamiselle, eiks se oo vähän tylsää? :D Mä keksin samantien ainakin kahdeksan hauskempaa paikkaa. Kaikki tavallaan tietty, oon mä kuullut että on monia keskiviikkoisin ja lauantaisin saunan jälkeen omassa sängyssä seksiä harrastavia, mutta en mä oo koskaan käsittänyt miks muiden pitäis toimia samoin.

levännyt

Seksiä jaksaa parhaiten harrastaa ja siitä nauttia kun on nukkunut hyvin eikä väsytä. Mielestäni kukin nukkukoon tyylillään niin jaksaa tehdä mitä vaan 😎.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat