Kommentit (11)

Ei kannata

Olen hiukan pessimisti sen suhteen, onnistuuko suhteen pelastaminen, vaikka kuinka vilpittömästi yrittäisi. Pettämisen paljastuttua pinta on pahasti kallellaan siihen suuntaan, että toinen osapuoli antaa samalla mitalla takaisin jossain vaiheessa. Oikeastihan kyse on toisen kunnioittamisesta ja se on parisuhteen ydin. Vaikka pettäminen ei paljastuisikaan, ei suhde voi enää palautua ennalleen. Alitajuisesti toinen osapuoli aistii häiriön, vaikka pettänyt yrittäisi olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Ei saa jäädä tuleen makaamaan

Jotenkin tuntuu siltä, että jutun on laatinut henkilö, joka on itse pettänyt ja hakee nyt sitten teolleen hyväksyntää. Siinä ei ole mitään väärää, että asia käsitellään, mutta kyllä se eroaminen on kaikkein paras ratkaisu. Silloin säästyy kaikelta silta stressiltä, mitä suhteen uudelleen henkiin herättäminen vaatii.

Itse laiton lusikat lähes välittömästi jakoon ja kiukuttelin varmaan pari kuukautta ja sen jälkeen nautin muutaman vuoden elämän vapaudesta, Ja tällä hetkellä täysin onnellisesti naimisissa.

Ja vielä se, että puhuin asiasta monien kavereiden kanssa, jota miehet eivät tee, tai ainakaan tunnusta tekevänsä, niin kautta linjan kaikki olivat sitä mieltä, että tekemäni ratkaisu oli täysin oikein.

NäinOn

Suhteen todellinen pelastaminen onnistuu pettämisestä kiinni jäämisen jälkeen vain liitossa, jossa toisellakin osapuolella on luurankoja kaapissa.

juuso

Kyllä aivan kokemuksesta voin sanoa että avioliitton on ohi pettämisen jälkeen, varsinkin jos pettänyt osapuoli väheksyy koko tapahtumaa ja ei edes osoita minkäänlaista katumusta, vaatii vaan petettyä unohtamaan koko asian. Erosta on nyt 8 vuotta ja elämä on mallillaan uuden rakkaan kanssa.

antinillittäjä

Jos oikeasti katuu hairahdustaan,miksi pitää mennä itsekkäästi omaatuntoaan keventämään puolisolleen, ja aiheuttaa hirveää kärsimystä. Lopeta sivusuhde, kärsi syyllisyytesi ja panosta parisuhteeseesi.

kultaiset neuvot kalliit

olen ollut 8v yhdessä vaimoni kanssa ja vaimoni luulee että olen pettänyt häntä vaikka asia ei näin ole!! miten saan vaimoni ymmärtämään että hän on minulle 1 ja ainoa ja rakastan häntä ja lapsiamme yli kaiken enkä koskaan voisi satuttaa häntä pettämällä!!

Millamaria

Mistä se vaimo on moista päähänsä saanut? Jotain on täytynyt tapahtua.
Mustasukkaisuus ja sen aiheuttama tunne on ihan peestä, tiedän tunteen.
Luottamukseen kun on tullut särö, sitä on hankala korjata.
Ite mustasukkaisena, joudun vierestä seuraamaan mieheni uutta ystävyys suhdetta naimisissa olevaan naiseen, ovat todellakin vain ystäviä. Tiedän että mieheni rakastaa vain minua. Silti tuntuu pahalle kun oma rakas viestittelee ja vierailee toisen naisen luona. Olen yksin omien tunteiden kanssa. Miehelle jos avaudun, olen vain mustasukkainen ja oloni on entistä paskempi.
En osaa sinua neuvoa muuten kuin olemalla erittäin avoin ja rehellinen vaimollesi kaikessa.

Vierailija

Ihan hyviä neuvoja, mutta kun pettäjä ei tee noista mitään. On kyllä luvannut sitoutua omaan perheeseensä kaiken jälkeen. En pysty antamaan anteeksi, mutta ehkä opin elämään asian kanssa joskus. Kun on kuukausia petetty ja valehdeltu sekä järjestetty muitakin hankaluuksia on vaikea enää toiseen luottaa.

Yksinajattelija

Lähes mahdotonta selviytyä petetyksi tulemisesta.
Kokemuksesta tiedän. Vaimo kertoi vasta 21v pettämisen jälkeen, 20v hääpäivän jälkeen pettäneensä minua silloisen ystäväpariskunnan äijän kanssa.
Hyvin piti pokka häitä suunnitellessa ja yhteistä perhettä rakentamassa. Nyt ei vaan enää jaksanut salaisuutta.
Mieleen vaan tulee kaikki muut vastaavat jutut joita matkan varrella on ollut. Minua on kyllä syytetty vaikka mistä. Liekö syyllisyys omasta kalvanut ja heijastavat minuun?
Tässä kuitenkin koitan saada itseäni koottua.
Ei ole helppoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat