Kommentit (12)

Vierailija

Itse puhun lähes kaikki asiat. Aikoinaan se varmaan "pelasti" minut siltä etten ihan seonnut kun oli vaikeaa. Siksi tuntuu oudolta kun yksi parhaista ystävistäni ei puhu mistään asiasta mikä on ns. negatiivista. Hänen mielestään kun asiasta ei puhuta niin sitä ei ole olemassa.
Mutta se on hänen tapansa käsitellä asioita eipä siinä mitään. Su

FiveGirlspower <3

Kyllä pystyn kertomaan ja hekin kertovat samoin. Muutamien sydänystävien tai ei tarvitse kauheasti, kun luetaan aika hyvin heidän kanssa. Helppo puhua. Patsi parisuhteen väkivallasta henkisestä ja hieman fyysysestä loppu suhdetta kohden. Parisuhde loppu onneksi.Tosin epäilen, että tiesivät. Muuten ilot ja surut itkien ja nauraen tai kumminkin päin.

Vierailija

Siis jopa uutisissa ihmetellään miten naiset ajattelevat. Eikö se nyt ole selvä ettei kaikessa tarvitse olla järkeä ;). Tämä on ihan naurettavaa.

luottaminen vaikeaa

Elämä mennyt niin raha-ja seksi keskeiseksi, tuskin niistä puhutaan ystävillekään.Samoin jotkut sairaudet ovat arkoja aiheita kuten aids,sukupuolitaudit,alkoholismi,mielenterveys, jopa syöpä :-( 

Vierailija

Täällä puhutaan paljon itsetunnon nostamisesta, ylipainosta ja siitä ettei sillä ole väliä miltä näyttää eikä pitäisi verrata itseänsä muihin, silti jokaiseen juttuun tungetaan photosopattu täydellinen nainane. Miksi?? ufffffffff menee huuruun -,-

Vierailija

http://uhrinosa.blogspot.fi/

Vaikenin tapahtumahetkellä parisuhteeni väkivallasta,alistamisesta, eristämisestä, täydellisestä itsetuntoni tuhoamisesta.

Nyt exäni on vienyt minulta kaiken,,enää minulla ei ole mitään menetettävää joten tässä olen, omilla kasoillani enkä vaikene enää.

Yhteisistä lapsistamme tuli narsistiselle exälleni koston työkaluja, ,viranhaltijoista avustajia

ainoita kärsijöitä lapseni ja minä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat