Kommentit (7)

Vierailija

Riina-Maija vaikuttaa kylmältä ihmiseltä. Jäisi tyhjänpäälle eron sattuessa, joten tottakai kestää kaikki Kallen hölmöilyt. Rakkautta tuo suhde ei ole nähnytkään.

-orson-

Vierailija kirjoitti:
Riina-Maija vaikuttaa kylmältä ihmiseltä. Jäisi tyhjänpäälle eron sattuessa, joten tottakai kestää kaikki Kallen hölmöilyt. Rakkautta tuo suhde ei ole nähnytkään.

Mulle kyllä tuli aivan toisenlainen kuva. Ihmisen vahvuus ei tarkoita rakkaudettomuutta. Mulle välittyi kuva itsenäisestä ihmisestä, joka tekee päätöksiä elämästään, mutta osaa ottaa muutkin huomioon. Ei se rakkaus tarkoita symbioosissa elämistä. Eikä omien tarpeiden huomioiminen kylmyyttä. Kylmyyttä ei myöskään ole se jos tahtoo kaavinnan jälkeen syömään. Se on puolustusmekanismia olla ajattelematta surullista asiaa.

Vierailija

Riina-Maija taitaa nähdän kokonaiskuvan sijasta vasta yhden palan. Joo-o, humalapäissä kynnys hölmöilyyn toki madaltuu... mutta se ei sytytä halua pettää, vaan kyllä se halu on jo olemassa. Jos minä seurustelisin vain itseään ajattelevan ihmisen kanssa, niin varmasti pettäisin.

Uudelleen syntynyt

No, voi sun ??? Minä olen kokenut yhden poikalapsen kohtuun kuoleman vain vähän ennen täysiaikaista synnytystä ja toisen raskauden, joka johti raskausmyrkytykseen ja lapsi olisi ollut monivammainen, joten se raskaus keskeytettiin. Onneksi sain yhden lapsen, jolla nyt on kolme lasta. Syöpäkin iski minuun ja seitsemän vuotta se yritti viedä minut. Olin valmis kuolemaan. Kuitenkin siitäkin on jo 23 vuotta aikaa. Olen vahva ja jalat maassa realistinen ja samalla herkkä. Monet sanovat minuakin kovaksi ja olenkin kuten Riina kova joissain asioissa. Kun näkee, mitä pitää tehdä, teen sen, vaikka viime voimillani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat