Kommentit (12)

Go Maria

Pisteet Marialle, ettei lähtenyt Anun koulukiusaamismeininkiin mukaan. Ja noihin rasistisiin kommentteihin reagointi olisi vain lietsonut Anun yhä törkeämpään tekstiin... eli hyvä ettei Maria alentunut moiseen. Se että uskaltaa olla haavoittuvainen, on todellista vahvuutta!

Vierailija

Mä olin järkyttynyt Anu Sagimin käytöksestä. En olisi varmasti pystynyt itse yhtään Mariaa parempaan kommentintiin tai puolustautumiseen, tuollainen käytös ja jutut laittaa totaalisesti jauhot suuhun, pöyristyttää. Pisteet Marialle, suuri miinus Anu Sagimille. Siinäpä hän kypsyytensä todellisen tason paljasti. Ihmettelen kuitenkin, että miten niin kiltin ja järkevän oloinen ihminen kuin Ristomatti Ratia voi elää näin rumasti käyttäytyvän ihmisen kanssa?

Ylpeys käy lankeemuksen edellä

Mutta saihan Maria myös maistaa omaa lääkettään. Hänkin on ollut melkoisen ylimielinen ja epäempaattinen toimittaja. Onneksi kylläkin kehitystä on havaittavissa hänessä.

Olisit lukenut taustoja

Vierailija kirjoitti:

Mä olin järkyttynyt Anu Sagimin käytöksestä. En olisi varmasti pystynyt itse yhtään Mariaa parempaan kommentintiin tai puolustautumiseen, tuollainen käytös ja jutut laittaa totaalisesti jauhot suuhun, pöyristyttää. Pisteet Marialle, suuri miinus Anu Sagimille. Siinäpä hän kypsyytensä todellisen tason paljasti. Ihmettelen kuitenkin, että miten niin kiltin ja järkevän oloinen ihminen kuin Ristomatti Ratia voi elää näin rumasti käyttäytyvän ihmisen kanssa?

Koska ilman Anun rahoja RR olisi mennyt totaalisesti konkurssiin. Siksi. Kyse on ikivanhasta uutisesta....

äitee

Ihan hyvä, että Anu viihtyy Virossa ?. En jää kaipaamaan, uskomaton "lapatossu" tuo Ristomatti, hänen pisteensä laskivat tai putosivat kokonaan. Ja jos heillä Jenkeissä oli hyvä suhde, voisivat kai muuttaa takaisin ?. Kyllä tuo liitto jos mikä on kulissi.

Vierailija

Miten minusta näyttää, että Anun suu on vino...en ole livenä nähnyt mutta TV:ssä näytti pahalta, kun suu on noin vinossa, kun hän nauraa.

Hea Anu!

Oikeesti jengi, missä teidän median lukutaito on? ko. ohjelma on käsikirjoitettua dokudraamaa, jonka ainoa funktio on saada kanavalle katsojia -> lue mainosrahaa. Anu-jaksolla tekivät katsojaennätyksen, mistä seuraa uusi tuotantokausi. Ps. ei Ristomatilla mitään rahaa ole, asuu vuokralla....

Mattiko Kukkarossa Ristolla?

Totta, ikävännäköinen suuvärkki Anulla. On näitä muitakin vinosuisia naisia kuten kiinteistö Kaija ja tama Hintsan Marja, joka tv:ssä keikistelee nykyään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat