Kommentit (12)

Vierailija

Keskivertomiehen ja keskivertonaisen suhde on kuin vangin ja vankilanjohtajan suhde. Naiset joko tietävät tämän ja tekeytyvät tyhmäksi tai ovat oikeasti tyhmiä. Tasa-arvon vaatiminen on kuin Mike Tyson valittaisi nyrkkeilymatsissa Stephen Hawkingia vastaan kuinka epäreilua on kun toisella on puhesyntetisaattori helpottamaan solvauksia.

Vierailija

"Haluttomuushan johtuu jostain, ja se syy olisi hyvä selvittää."

Eikä johdu. Halu johtuu jostain, ja se syy olisi hyvä selvittää.

mies

Hauttomuus on naisten vaiva joten kohta naiset popsivat haluttomuus pillereitä että he alkaisivat haluamaan seksiä. Naiset ovat maailman ihmeellisin ja oudoin asia.

Norm. nainen, norm. mies

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on fantastista, jos nainen haluaa koko ajan.

Minusta on fantastista kun mies pystyy sanomaan, että nyt ei huvita/pysty. Täysin ymmärrettävää ja ON NORMAALIA KAIKILLE MIEHILLE. Ihan vain tiedoksi, jopa niillekin, jotka väittävät epätoivoisesti että aina onnistuu.

onForTheTeam

Ja mun mielestä on TAIVAALLISTA jos mies haluaa!
Kokemusta on miehestä joka ei halua niin usein kuin mä haluaisin ja se raastaa mua.
Joten naiset joilla on haluava mies: älkää valittako vaan harrastakaa seksiä! Ajatelkaa meitä kanssasisarianne jotka näännymme ilman.

ei ihan, mutta

haluttomuutta on molemmilla sukupuolilla ja naiset on kautta aikain haluttu leimata haluttomiksi ja siten hyveellisiksi.
Haluava nainen on taasen vaarallinen, luonnoton, saatanasta ja sairas.
Madonna vs. huora-ilmiö.

hjorde

Mulla tekee mieli joka päivä ja hoidan sen asian itse. Naiseni haluaa ehkä kerran kuussa, ja silloin se sitä saakin. Meneehän se näinkin, mutta vonkaamaan en ala.

Vierailija

Kannattaa lopettaa naiset ja muut paheet. säästyy rahaa ja hermoja. ostin itselleni kaalimadosta "apuvälineitä" en tarvitse kiukuttelevaa akkaa , ja on enemmän aikaa työn..rahan teolle siis.

Vierailija

ja kirjoitti:
Miksi mies saa pettää halutonta naista, mutta naisen pitää pysyä uskollisena puutteesta huolimatta?

Se nyt vaan on niin.

-Jumala

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat