Kommentit (4)

Vierailija

Ei muuten mitään, mutta fontit ovat kertakaikkiaa kamalia, epäluettavia etenkin mobiililaitteden pienillä ruuduilla ja eivät muutenkaan nykyaikaisia noin leipätekstiä ajatellen. Viittaukset ovat vieläkin kamalemmin toteutettuja.

Pientä modernisointia ja tyylitajua, kiitos. Ennenkaikkea luettavuutta. Joku geometrisempi sans-serif - fontti olisi paljon parempi.

Vierailija

15 vuotta keskenmenon jälkeen, psykoterapiassa käydessäni, tajusin, että usein tiettyyn vuodenaikaan toistuva voimakas ahdistukseni on peruja keskenmenosta. Ilmeisesti sen aiheuttama suru ja syyllisyydentunteet jäivät aikoinaan jotenkin käsittelemättä. Silloin aikoinaan en osannut suhtautua siihen mitenkään, koska raskaus oli alunperin vahinko. Olin silti päättänyt pitää lapsen. Viisitoista vuotta myöhemmin ahdistus ja pelko iski taas kuin moukari, ilman mitään ulkoista syytä. Lähes päivälleen keskenmenon vuosipäivänä. Kiitos terapian, lopultakin osasin yhdistää ahdistuksen ja sen taustalla olevan syyn. Ehkä olisin hyvinkin tarvinnut jotain keskusteluapua silloin aikoinaan. Paljolta olisin säästynyt, ellei keskenmenoa olisi vähätelty ja ellen itse olisi sitä vähätellyt. 

Lottoamista

Asialla myös kääntöpuolensa....Eipä Lapsi joudu kärsimään maailman pahuuksista/ihmisistä.... Raakus elossa lisääntynyt hirvesiin mittoihin :(

apuvvaa

OYS nuori tyttö kätilö oli aivan hirveä. Keskenmenon kohdatessa sain TODELLA kylmää kyytiä. En tiedä miksi nainen oli niin vihamiehinen minua kohtaan. (toinen kätilö ja hoitaja hieman auttoi tilannetta ymmärtämään) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat