Kommentit (4)

Onnellinen

Mitä outoa siinä muka on? Outoa on ihmisten rajoittuneisuus. Jos viisikymppisen terveys on kunnossa niin hän pystyy varmasti antamaan lapselleen paremman ja tasaisemman lapsuuden kuin kaksikymppinen.

Vierailija

Onko pakko edes luokitella asioita oudoiksi tai epäoudoiksi? Eikö tällainen luokittelu ole jo menneiden aikojen ajattelu tyyliä!? Ja olen samaa mieltä onnellisen kanssa, viisikymppinen on varmasti loisto äiti!!!!! T. 33v 3 lapsen äiti

nainen

Luonto pitää huolen, eli kaikkia ei ole tarkoitettu äideksi ja isiksi. Varmaan hienoa tuolla lapsella, kun on valmistumassa koulusta parikymppisenä ja mummeli =äiti) on siellä muiden vanhempien joukossa onnittelemassa. Nykyään ihmiset on niin kamalan itsekkäitä, ettei mitään rajaa. Minä haluan lapsen ja minä sitä. Sairasta.

sika

Kukaan ei sanoisi mitään jos viisikymppinen mies tulee isäksi joten miksi pitäisi naista sitten halveksua samasta? Jokainen hankkikoon lapsia kun haluaa, ja turha alkaa nillittämään mitään luonnosta ja että muka kaikkia ei ole tarkoittu vanhemmiksi jos raskaaksi ei tule niin helpolla. Jos kaikki pitää hoitaa "luonnon varjolla", ensi kerralla kun tarvitset antibioottia, verensiirtoa tai leikkausta, et sitten mene hoitoon! Ja jos on päänsärky tai migreeni, pysy pois pilleripurkeista! Jos on haava ja verta tulee, älä edes mieti mitään laastaria tai edes vastaavaa. Ja mitä luonnollista siinä on että ihmiset tuijottavat ruutua ja näppäilevät näppäimistöä. Nainen, mene puuhun siitä asumaan, eiköhän siellä meininki oli "luonnollisempaa" kuin neljän seinän sisällä patterin lämmittämässä asunnossa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat