Kommentit (6)

kreivitär

Itse tahdoin koulutetun miehen, koska kokemusteni mukaan amisten kanssa kaikki meni pieleen. Ei heidän kanssaan voinut keskustella asioista rauhallisesti tai edes sivistyneesti. Amisten taholta tuli kiroilua, huutamista ja muutenkin heillä oli niin kunnianhimoton elämäntyyli ja harrastukset kuin toisesta maailmasta kuin minulla. Tieten tahtoen päätin kauan sitten, että tapailisin vastedes vain akateemisesti koulutettuja miehiä, enkä tietenkään mitään pitkätukkahumanisteja. Unelmieni mies on ammatiltaan insinööri, lääkäri, kaupallisen alan johtavassa asemassa oleva mies tai jos pakko on, niin lakimies. Toki luonne on tärkeä ja huumorintaju, ja perhearvot pitää olla kunnossa. Annan muiden naisten deittailla pahoja poikia, itse tahdoin aina kunnollisen miehen. ;)

Olen nyt naimisissa insinöörin kanssa ja meillä on kaksi lasta :) 

GM

Kyllä sai rivienvälistä lukea taas :D Eli nykynaisilla on joko huono miesmaku tai huono itsetunto, koska puolison oltava rumempi jotta nainen huomioidaan parin parempana puoliskona ulkoisesti. Ja parta sopii rumille miehille suodaan heillekin ilo saada naista. :D

kreivitär

Jokainen suhde on erilainen. En osaa sanoa, miksi ero on lähellä. Menkää parisuhdeterapeutille, jos tahdot yrittää pelastaa suhteesi.

kreivitär

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sai rivienvälistä lukea taas :D Eli nykynaisilla on joko huono miesmaku tai huono itsetunto, koska puolison oltava rumempi jotta nainen huomioidaan parin parempana puoliskona ulkoisesti. Ja parta sopii rumille miehille suodaan heillekin ilo saada naista. :D

Ei mitään partoja! Naisten pitää suudella miehiä ja parta ei tunnu kivalta. Kokeile vaikka itse! 

Ja mies hus pois naistenlehtien palstoilta ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat