Kommentit (8)

4n yh

Niin noh, ei sitä meikäläinenkään panikois unettomuudesta jos tilillä olis täpäkkää. Se kun on PAKKO jaksaa viedä lapset hoitoon ja mennä kahdella bussilla duuniin vaikkei olis nukuttu sekuntiakaan. Oi kun voiskin olla stressaamatta. Valitettava fakta on, että varakkaan elämänlaatu on parempi, kokolattiamattoineen.

Vierailija

Tämä ei nyt suoraan liity aiheeseen, mutta mieleen juolahti....

Jutan olemus on pehmentynyt ja kaunistunut kun hän luopui otsatukka-kampauksestaan :) Myös kiharat sopivat hyvin, nyt tulevat kasvojen piirteet kauniimmin esille - siis minun mielestäni, makujahan on monia.

Huonounisuus voi olla myös synnynnäinen ominaisuus: itse olen lapsesta asti ollut herkkäuninen ja heräillyt yöllä. Aikuisena unettomuus jatkuva vaiva, varsinkin stressaavissa elämäntilanteissa + painajaiset.  Molemmat sisareni taas nukkuivat jo lapsena läpi yön sikeästi ja hyvin, samoin aikuisena. Onnekkaita ovat he.

pienyrittäjä

4n yh: Hassu väite että hyvään yöuneen tarvitaan paksu pankkitili =D Edes terveellisiin elämäntapoihin ei sitä tarvita ja ne jos mitkä auttavat hyvän unen saannissa. Samoin omien ajatusmallien ja tapojen muutos on ilmaista ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

4n yh: Hassu väite että hyvään yöuneen tarvitaan paksu pankkitili =D Edes terveellisiin elämäntapoihin ei sitä tarvita ja ne jos mitkä auttavat hyvän unen saannissa. Samoin omien ajatusmallien ja tapojen muutos on ilmaista ;)

Mutta tosiasia on se että kyllä se stressaa kun miettii mihin ne rahat riittää...maksaakolaskut vai ostaako lisää ruokaa itselleen ja lapsilleen. Se tekee myös pahaa kun ei voi tarjota lapsilleen välttämättä sitä mitä haluasi heille tarjota. Muistan omilta lapsuusajoiltani sen että äitini yksinhuoltajana rämpi töissä ja oli lastenhoitojen sun muiden jälkeen erittäin väsynyt. Totta asenne ratkaisee mutta tuommoisessa tilanteessa kyynisyys ja masennus loistaa.

cecilie

Mitä mitä mitä ?  Että jos kehossa ei ole rasvaa, ei nuku ???  Onko tämä oikein tieteellisesti tutkittu ?  Mihin väite perustuu ?  Ikinä kuullutkaan !  Ja kokolattiamatto !!! Oikea pölypesä ! 

turha selitellä

samaa mieltä,laskupino ja pakkorutiinit..köyhät nukkuu huonommin,ehkä elinikäkin on lyhyempi,rahalla saa monta murhetta vähemmän..Jutta vois muuttaa vuokra kämppään jossa valkoiset seinät ja kylmä lattia,hyvää yötä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat