Kommentit (8)

Tavallinen suomalainen

Tämä artikkeli todistaa epäilyn, että sekä artikkelin kirjoittaja, että Me Naiset -lehden päätoimittaja ovat ääliöitä. Viekää terveisiä sukulaisillenne Turkuun ja Tampereelle jos vahingossa joskus eksytte sinnekin.

petter

Linkolalla on, huolimatta siitä, että omaa vihreän arvomaailman varsin järkevät mielipiteet mm. koskien "työperätöntä maahanmuuttoa" ja kehitysapua yleensä. Hänhän tuomitsee sen täysin, koska loppuviimein sillähän tuhotaan loputkin Maapallosta. Rajat tulisi sulkea ja kehitysmaalaiset palauttaa takaisin sinne mistä tulivatkin. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&u...

Eräs Isä

Tässä Me Naiset tekee oman toimittajakuntansa naurettavaksi, ei Pentti Linkolaa. Suuri osa siitä rihkamasta, mitä myydään marketeissa ja erikoistuneemmissa kaupoissa on tarpeetonta. En osaa sanoa onko oikea osuus 90%, itse veikkaisin väliltä 85-95%.

Aleksi Stenroos

Tämä artikkeli oli ensimmäinen ja viimeinen, jonka kyseiseltä medialta luen. Todistaa lähinnä naisten olevan älyllisesti valovuosia miehiä jäljessä.

Vierailija

Minun mielwstäni Pentti Linkolan maailmankuva on äärioikeistolainen.

Hän ei välitä siitä, vaikka miljoona afrikkalaista tyttöä käyttäisi saman verran luonnonvaroja tai tuhoaisi yhtä paljon luontoa ja aiheuttaisi yhtä paljon ilmastonmuutosta kuin yksi amerikkalainen ihminen.

Hän ei välitä siitä, mitä ihminen tekee. Hyvää vai pahaa. Tuhoa ja ryöstämistä ja impereialismia. Häntä ei mielestäni kiinnosta se, että trump tai nalle wahlröös tai joku muu tuhoaa miljoonakertaisesti afrikkalaisen kylän tyttöön nähden.

Ihminen on joka tapauksessa turha.
Hän ei myöskään ajattelulleen loogisesti kuitenkaan lopeta itseään tai jätä itse lisääntymättä.

Toki hän on mielestäni karismaattinen ja poikkeava persoona, mielenkiintoinenkin, mutta hänen ajattelunsa näkee hyvin vähän vaihtoehtoja.
Esim että vaikka kaikkea energiantuotantoa ei voida korvata päästeettömillä, ja tutkitusti turvallisilla, kuten aurinko, vesi, tuuli (ehkä, jos toteutetaan pienessä mittakaavassa pieniä yksikköjä?), niin yritettäisiin korvata niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän ei välitä siitä, vaikka miljoona afrikkalaista tyttöä käyttäisi saman verran luonnonvaroja tai tuhoaisi yhtä paljon luontoa ja aiheuttaisi yhtä paljon ilmastonmuutosta kuin yksi amerikkalainen ihminen.

Hän ei välitä siitä, mitä ihminen tekee. Hyvää vai pahaa. Tuhoa ja ryöstämistä ja impereialismia. Häntä ei mielestäni kiinnosta se, että trump tai nalle wahlröös tai joku muu tuhoaa miljoonakertaisesti afrikkalaisen kylän tyttöön nähden.

Hän ei myöskään ajattelulleen loogisesti kuitenkaan lopeta itseään tai jätä itse lisääntymättä.

Toki hän on mielestäni karismaattinen ja poikkeava persoona, mielenkiintoinenkin, mutta hänen ajattelunsa näkee hyvin vähän vaihtoehtoja.
Esim että vaikka kaikkea energiantuotantoa ei voida korvata päästeettömillä, ja tutkitusti turvallisilla, kuten aurinko, vesi, tuuli (ehkä, jos toteutetaan pienessä mittakaavassa pieniä yksikköjä?), niin yritettäisiin korvata niin paljon kuin mahdollista.

Pentti Linkola on silti todennäköisesti tämän valtakunnan viisain mies. Siksi häntä kuunnellaan, sinua ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pentti Linkola on silti todennäköisesti tämän valtakunnan viisain mies. Siksi häntä kuunnellaan, sinua ei.

Viisain m i e s ehkä, mutta se ei vaadi paljon.

Pienellä lapsellakin on valitettavasti enemmän viisautta kuin tämän maapallon päätöksistä vastaavilla miehillä yhteensä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat