Testissä fyysinen puoleensavetävyys: kuka heistä on parasta aviomiesmateriaalia? Äänestä!

Testissä fyysinen puoleensavetävyys: kuka heistä on parasta aviomiesmateriaalia? Äänestä!

Pitääkö miehessäsi olla ripaus pahaa poikaa? Kuva: <span class="photographer">Shutterstock</span>

Uskotaan ainakin hetki evoluutiobiologiaan. Jos sinun olisi avioiduttava pelkän kuvan perusteella, kenet heistä naisit?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Numero 11. Ehdottomasti. Menestyvä ja eteenpäin pyrkivä. Naiset taitavat valita sellaisen miehen, joka muistuttaa heitä itseään tai on lähimpänä omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos olisin etsimässä ihmistä jonka kanssa tehdä lapsia, olisin saattanut valita kutosen, ja kieltämättä nahkatakin ja aidosti iloisen hymyn yhdistelmä viehättävät. Äänestin kuitenkin nelosta, joka vaikutti sivistyneeltä ja keskustelukykyiseltä, hieman myös siinä pelossa että kutonen onkin renttu. Hauska Sherlock Holmes -harjoitus. Onneksi oikeasti ei tarvitse valita ulkonäön perusteella.

Maiju

Kiitos siitä, että myönsitte tämän olevan täysin epätieteellinen tutkimus. :) Kuitenkin yhdellä muutoksella sitä tieteellisyyttä olisi ollut mahdollista lisätä edes hiukan. Jos oikein ymmärsin, että kyse on nimenomaan _ulkonäöstä_ eikä muista seikoista, niin nämä kuvat eivät sovi tähän ollenkaan, eivätkä sitä paitsi tarjoa samaa informaatioita kaikista kuvien miehistä. Itse koen - ja luulen, että suurin osa naisista on samaa mieltä - että on mahdotonta kiinnittää huomiota pelkkään ulkonäköön, kun kuva tarjoaa muutakin informaatiota miehestä (siis toki se on tässä tapauksessa lavastettua, mutta kuitenkin). Tämä käy ilmi myös aiemmista kommenteista. Jos kuva vihjaa, että mies on hyvä rakennushommissa, hyvä lasten kanssa, herkkä taiteilija, kirjoja lukeva intellektuelli tms. niin tämä informaatio menee oletettavasti suurimmalla osalla naisia ulkonäön edelle, jos on kyse aviomiehen valinnasta. Jotta tällä "tutkimuksella" olisi siis hiukankin totuuspohjaa, niin kuvien miesten pitäisi olla neutraalissa ympäristössä,  passikuvatyyliin kuvattuina. Kaiken lisäksi näistä kuvistanne osa tarjoaa lisäinformaatiota ja osa ei, eli osaa miehistä arvioidaan pelkän ulkonäön perusteella, ja osaa muin perustein. 

Sinänsä tällaiset "hömppätutkimukset" ovat ihan viihdyttäviä eikä niitä tule ottaa liian vakavasti, mutta toisaalta, miksi tutkia, jos tutkimus ei tuota minkäänlaista vastausta siihen, mitä on tarkoitus tutkia.

Maiju

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä pitänyt testata fyysistä puoleensavetävyyttä? Kuitenkin kuvat pyrkii luomaan mielikuvaa etupäässä siitä, millaisia persoonia henkilöt ovat ja ulkonäkö on selvästi sivuroolissa. Kuvat 1 ja 9 ovat ainoat, joissa mies on ilman rekvisiittaa. Ja niinkuin kahdesta ensimmäisestä kommentista näkyykin, arvioidaan heti muita avuja.

Näköjään joku muu olikin jo kirjoittanut samasta asiasta kun minäkin. :)

O

No ysi. Karaktääriä, voisi olla mielenkiintoinen ihminen. On tietenkin myös hyvännäköinen, mutta se ei ole tärkeintä vaikka totta kai merkitsee.

entykkää"hipstereistä"

2 tai 8 aviomiheksi, jos rekvisiitta huomioidaan

Jos pelkkä ulkonäkö, niin mieleeni ovat 2, 5, 8 ja 10. Tosin jotenkin todella vaikea arvioida, kun rekvisiitta hämää joka tapauksessa vähän.

Johanna

Oon varmaan ihan liian vanha, mutta lähes noi kaikki vaihtoehdot näyttää ihan neideiltä.

En ikinä haluaisi miestä, joka on neitimäisempi kuin minä naisena...Kyllä miehen pitäisi näyttääkin mieheltä!

Banaani11233

Painonnostaja oli hotein. Eihän sille mitään voi, mutta lihaksikkaat uroot viehättävät - olkoonkin, että ne ovat itsekeskeisiä narsisteja... Kestän sen, koska ulkonäkö on niin super!

ruma nainen

Ulkonäön perusteella kuka tahansa paitsi tuo 8, mutta järjellisesti ajatellen juurikin tuo 8. Mies ei saa mielestäni olla kauniimpi kuin nainen ja koskapa en itse ole mikään missi niin tuo 8 olisi ihanteellinen minulle. Ja eihän siitä tulisi mitään että koko ajan saisi pelätä sydän kurkussa että joku kaunotar tulisi ja veisi tuommoisen komean pojan ja itse jäisi lehdelle soittelemaan... Sitä paitsi, komeat miehet ovat yleensä niin itseriittoisia ja -tietoisia omasta upeudestaan, että se kyllä näkyy ja kuuluu heidän luonteessaan ja käytöksessäänkin. Joten turvallisen rumankomea numero 8, mennään naimisiin! :D

Janna

Miksi niin moni valitsisi numeron 8..näyttää sovinistilta ja vaimonhakkaajalta. Ei jatkoon. Sen sijaan nro.6 on ihanan ja lempeän näköinen mies, täydellistä aviomies/isä-materiaalia. Jos taas pitäisi valita joku pelkästään sänkypuuhiin, niin ottaisin numeron 7, koska hän näyttää depressiiviseltä rentulta.

Luonne kans tärkeä

Jos pelkän ulkonäön perusteella pitäisi aviomies valita niin en voisi valita näistä ketään, yksikään ei miellytä silmääni sorgen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat