Sivut

Kommentit (17)

Ei psykopaatti

Juon kahvin mustana 80-luvulta sasti. Sitä ennen join maidon ja sokerin kanssa ja kermakin kelpasi mutta jouduin lopettamaanmaitotuottee, siihen aikaan ei ollut saatavilla laktoositonta maitoa, ja gin tonick maistuu hyvältä, selleristä en isommin tykkää ja oluttakaan en juojosten olenkona sitten puolipsuýkopaatti tai jotai? en kyllä tykkää yhtään manipuloida enkä manipuloijista, en kiduta enkä satuta tahallisesti muita ihmisiä enkä hakkaa enkä sanallisestikkaan haukkumalla satuta joten ei oikein tuo kahvinjuontijuttu taida olla mikään psykopaattinen oire vaan vain ihan makujuttu. Tai puhdasta huuhaata. Oluen juojiakaan en heti menisi sanomaan psykopaateiksi. 

Vierailija

No huh ei tuo kyl pidä paikkansa. Olen lapsesta asti juonut kahvi, eikä mulla ole psykopaatti oireilua ollut tähän ikään saakka. Rouva 58

Rr

Voi elämän kevät

Noiden hutkijoiden kannattasi tutkituttaa oma päänsä. En kyllä joisi kitkerää kahvia vaikka mustana juon, sehän olisi puolipäivää vanhaa baarikahvia. Samaa kahvia siinä maitokahvissakin on. En muuten pidä ginistä enkä muustakaan alkoholista.

peku

"Asiantuntijat" sen tietää että olen " psykopaatti" ,, joskus kotonakin tekee mieli vain vähän vilkaista ikkunasta ulos. Lentokoneessa se on mahtavaa nähdä,, vähän laajempaa aluetta alla. Tunnen nyt syyllisyytä, menen lääkäriin kysymään psyyke lääkkeitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat