Kommentit (5)

Nauttija

Rakastelu ei tosiaan ole suoritus. Tämän tajuaminen vie kyllä aikansa, koska se vaatii erittäin suurta luottamusta toista kohtaan, eikä sellainen synny hetkessä. Miten mahtavaa onkaan heittäytyä hetkeen toista koskettaen, nauttia toisen ihosta ja siitä, että minua kosketaan. Nautintoa voi saada ilman yhdyntääkin ja nautintoa voi olla ilman orgasmiakin. Ja yhdynnän voi tehdä monin tavoin ja orgasmitkin ovat erilaisia. Koska orgasmi ei ole tavoite vaan mahdollinen osa nautintoa, on mahtavaa, kun orgasmin jälkeen on edelleen toisen sylissä, silittää hiuksia, koskettaa edelleen, ihot hehkuvat.

Varangian

Tässä näkee nykyihmisen avuttomuuden. Tarvitaan jo asiantuntijoita kertomaan, miten seksiä kuuluisi harrastaa... Ei ikinä ole omaan mieleen sivulliset asiat seksin aikana juolahtaneet. Nauti hetkestä. Ei se niin vaikeaa voi olla? Työnarkomaaneille / älypuhelin -riippuvaisile ehkä joo...

Vierailija

Sexikin on hyvin erilaista eri naisten kanssa.  Jotkut ovat ahdasmielisiä jotkut taas vapaamielisiä, kuten me ihmiset yleensä. Omina nuoruuden kokemuksinani muistuu mie- leen joitakin erkoisia tapauksia. Ensinnäkin Vaginoita on erikokoisia erituoksuisia siis pahan ja kiihottavan tuoksuisia joka heti vaikuttaa yhdyntään. Joku haluaa yhden orgasmin ja joku useamman. Joku ujostelee ja eräs taas sanoi minulle, että  saat tehdä nyt mitä haluat ja kuinka kauan tahansa. Koska olin usein antanut suusexiä halusinkin kokeilla hänen kanssaan pitkään koska hän tuoksui kiihottavalta ja vasta 30 yhtäjaksoisen suusexin jälkeen hän sanoi etteikö levättäisi välillä - ja näin tehtiin, mutta sitten taas jatkettiin monella eri tavoin. Se jos mikä oli ikimuistoinen vuorokausi jossa ei nälkä tullut koskaan mieleen, vaan jatkuva suukottelu etu- ja takapuolelta ylhäältä ja alhaalta. Oi jospa saisi nuo ajat takaisin, mutta minun iässäni se on jo mahdotonta kun ei seiso enää kuin silmät päässä ja nekin harittaen ikäni vuoksi. Oli kuitenkin nainen jonka muistan vielä haudassakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat