Kommentit (6)

Minä vain

Säälittävää touhua tuo että koko ajan pitäisi olla joku toinen ihminen pönkittämässä heikkoa itsetuntoa. Kun ei voi elää yksin huonon itsetunnon kanssa kun vaipuu muuten omaan surkeuteen ja epätietoisuuteen omista komplekseistaan. Nykyisin kun on pakko elää parisuhteessa vaikka huononkin kumppanin kanssa kun pelätään mitä ympäristö ajattelee kun parisuhde ei onnistunutkaan tai elät yksin ilman parisuhdetta. Olen elänyt yksin yli 7 vuotta enkä todellakaan halua että joku toinen ihminen tulee sotkemaan minun itsenäisen elämän. Että pitäisi ottaa joku toinen huomioon päätöksiä tehdessä. EI KIITOS

Minä vain

Säälittävää touhua tuo että koko ajan pitäisi olla joku toinen ihminen pönkittämässä heikkoa itsetuntoa. Kun ei voi elää yksin huonon itsetunnon kanssa kun vaipuu muuten omaan surkeuteen ja epätietoisuuteen omista komplekseistaan. Nykyisin kun on pakko elää parisuhteessa vaikka huononkin kumppanin kanssa kun pelätään mitä ympäristö ajattelee kun parisuhde ei onnistunutkaan tai elät yksin ilman parisuhdetta. Olen elänyt yksin yli 7 vuotta enkä todellakaan halua että joku toinen ihminen tulee sotkemaan minun itsenäisen elämän. Että pitäisi ottaa joku toinen huomioon päätöksiä tehdessä. EI KIITOS

kovanaamoille

Mitä jos jokainen pitäisi huolen vain omista deittailuistaan? Vuosi-kaksikin voi olla perheenperustamisikäiselle kohtalokas aika "lukea kirjoja" kotona. Jokainen tavallaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

jo 31 vuotta sinkkuna ja hyvin pyyhkii. Kun ei kelpaa niin ei keilpaa nirsoille naisille. itseni kanssa sujut muutenkin niin hyvin menee!

Lummi

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt yksin yli 7 vuotta enkä todellakaan halua että joku toinen ihminen tulee sotkemaan minun itsenäisen elämän. Että pitäisi ottaa joku toinen huomioon päätöksiä tehdessä. EI KIITOS

Asenteestasi päätellen nuo yksinäiset 7 vuotta ovat vasta alkua.

Vierailija

Eron jälkeen olen myös ollut 7 v yksin,eikä minkäänlaista miehen kosketusta.Edellisen suhteen tuomat pettymykset saavat kauaksi miehistä ja ovat vielä läsnä.

Kun miehet pääpiirteittäin ovat kaikki samaa lajia.

Ei kiitos enää.Yksin on paras.Saa tehdä mitä haluaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat