Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mutta entäs kun itse pitää siitä pitkästä ja kaikkialla aina toitotetaan, että ei tartte olla pitkä yhdyntä? noh kyllä mun kohdalla tarttee olla. Jos seksi on minuuteissa ohi, se on turhaa.

jukuli

niinpä niin mistähän asti tuokin on lasketu .kuuluko hyväilyt ja halailut ennen sänkyyn meno jo tohon aikaan vaan niin sannottu pelkkä pano.itse aiunaski tykkään hyväillä naistani ensin hellästi käsiun sieltä sun täältä ja sitten nuolla luputta oikeen kunnolla pimpukkaa.sitte vasta yhdyntä mikä ei aina oo kovin pitkä mutta tuntuu todelta hyvältä ku ninen on jo valmiiksi kostee ja lämmin.et silleen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

niinpä niin mistähän asti tuokin on lasketu .kuuluko hyväilyt ja halailut ennen sänkyyn meno jo tohon aikaan vaan niin sannottu pelkkä pano.itse aiunaski tykkään hyväillä naistani ensin hellästi käsiun sieltä sun täältä ja sitten nuolla luputta oikeen kunnolla pimpukkaa.sitte vasta yhdyntä mikä ei aina oo kovin pitkä mutta tuntuu todelta hyvältä ku ninen on jo valmiiksi kostee ja lämmin.et silleen

Itse naisena haluan pitkän esileikin, mutta myös pitkän yhdynnän. Yhdynnän pituus väh 10 minuuttia mielellään enemmän, yleensä paras on 15-40 minuuttia. Meitä naisiakin on erilaisia ja jos osa haluaa pitkää yhdyntää, niin tälläist Me Naisten-propagandajutut on niin turhia. Harrastakaa seksiä sen aviokumppanin kanssa, älkääkä lukeko lehdistä mitä naiset haluaa. Kaikki haluaa erilaista seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs kun itse pitää siitä pitkästä ja kaikkialla aina toitotetaan, että ei tartte olla pitkä yhdyntä? noh kyllä mun kohdalla tarttee olla. Jos seksi on minuuteissa ohi, se on turhaa.

Miksi miinus?? Pitääkö mun tykätä minuuttiseksistä vain sen takia että lehdessä niin lukee???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

no mun mielestä yhdyntä on seksin paras osa ja koska se todella tuntuu hyvältä, niin sen pitää kestää myös enemmän kuin hetken. Mitä järkeä siinä olisi, että seksin paras osa olisi minuuteissa ohi? Minä ainakin naisena haluan saada nautinoa itse yhdynnästä, pelkkä orgasmi ei riitä.

Ajomestari

Rakastuin loppuvuodesta ja tuo rakkauteni kohde halusi jo kuukauden tuttavuuden jälkeen kokeilla seksiä. Itse olin tarjonnut mahdollisuutta odottaa vaikka kuukausia, en halunnut pilata alkavaa suhdetta liian nopealla etenemisellä tämän ehkä elämäni naisen kanssa.
Tuolla ensimmäisellä kerralla viisi tuntia oli sopiva määrä, tuskin jaksoimme raahautua suihkuun sen jälkeen.

panomies69

Ei löydy kuin yksi sadasta naisesta, joka oikeasti osaa rakastella. Kaiken maailman lahnoja kyllä on tullut nussittua, muttei osaavia todellakaan ole kuin harvoin. Siemensyöksy ei ole kullinvarttani kuolema, vaan osoitus hyvästä nautinnosta. Mieskin voi saada kymmeniä orgasmeja, ellei nainen lopeta kesken.

Jorma

Köörinki kirjoitti:
APS kirjoitti:
Aikamoinen sanavalinta: "Jyystö". Kas kun ei "Jörniminen" tai "Lätkytys".

meilläpäin "köyritään"

Meillä puolestaan harsitaan ennen tikkaamista.

Janni-95

Hämmennyin vähän kun luin ton artikkelin. Jos minä ja mun poikaystävä harrastetaan pikasia, niin ne kestää yleensä sen n. 30 min. Meillä seksi kestää siis ilmeisesti epätavallisen pitkään kun tykätään monta tuntia peuhata. 3-4 tuntia ihan oikeasti menee helpostikin. Joskus pidetään vähän taukoa ja jatketaan. Kyllähän jälkeenpäin väsyttää mutta fiilis ei vois olla parempi. Ei sen seksin tarvi olla suorittamista ja teknistä vaan mielikuvituksellista, hauskaa ja ihanaa.

Vierailija

Suurin osa näistä kommenteista on poikien kirjoittamia...no onhan sekin fantasiaa, kun voi esiintyä toisena sukupuolena ja kuvitella, että joku tööttää menemään..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat