Kommentit (12)

kurri

Turhaa hehkutusta. Läpinäkyvää itsensä jalustalle nostamista muiden ihmisten yläpuolelle. Punavihreät arvot ovat poistuneet muodista ja kasvissyöjäkin vielä??!! Pelkällä kasvissyönnillä ei äänestäjien myötätuntoja tule muutakuin korkeintaan Helsingin kuplassa kaljapullon pohjan läpi soseutettuna.

Sari Saukkonen

Ilahdutti lukea, miten Silvia on sisustanut kierrätystavaralla. Itse koin nyt viisikymppisenä erittäin riitaisen eron ja sain mukaani likimain vaatteeni ja käsityötarvikkeita. Katastrofaalinen taloudellinen tilanteeni pakotti hankkimaan huonekalut ym. tarpeellisen tavaran kirppareita ja roskakatoksista. Facebookin kirppikset ovat osoittautuneet aivan mahtaviksi. Olen saanut ventovierailta ihmisiltä myös aivan ilmaisia huonekaluja ja koko asunnon sisustus on maksanut ehkä pari tonnia. Ja lopputulos on todella mieluinen. 

Jorma56

Vierailija kirjoitti:

Turhaa hehkutusta. Läpinäkyvää itsensä jalustalle nostamista muiden ihmisten yläpuolelle. Punavihreät arvot ovat poistuneet muodista ja kasvissyöjäkin vielä??!! Pelkällä kasvissyönnillä ei äänestäjien myötätuntoja tule muutakuin korkeintaan Helsingin kuplassa kaljapullon pohjan läpi soseutettuna.

Jos kerran hän pitää kiinni omista arvoistaan siitä huolimatta, että ne ovat "pois muodista", niin sehän kertoo ainoastaan sen, ettei hän vaihtele arvojaan muodin mukaan. Ymmärtääkseni Modig on ollut kasvissyöjä jo ennen politiikkaan lähtöään, joten eihän sillä yritetä kalastella yhtään mitään.

Jutussa ainoastaan kerrottiin hänen yhdestä viikostaan, en huomannut minkäänlaista "olen parempi kuin muut" -asetelmaa. Hänen elämänsä nyt on vain tuollaista.

Vapari

Meni muuten väärin, toi poliisin lausuma ettei pakolaiskeskukset näy rikostilastoissa, juurihan poliisi julkaisi tilastoi nousseista rikos piikeistä lähistöllä. Ota nyt punaiset lasit pois, ja herää todellisuuteen. Mieti hetki,  miksi vain miehiä tulee, kuka mies jättäisi perheensä sotaan oikeasti.. Katsoin muuteen Saksassa satama terminaalissa tulijoita, juu tulivat varmasti ykkösluokassa, ainoa näkyvä hätä oli puhelimen nettiin saanti.

A.k.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran hän pitää kiinni omista arvoistaan siitä huolimatta, että ne ovat "pois muodista", niin sehän kertoo ainoastaan sen, ettei hän vaihtele arvojaan muodin mukaan. Ymmärtääkseni Modig on ollut kasvissyöjä jo ennen politiikkaan lähtöään, joten eihän sillä yritetä kalastella yhtään mitään.

Jutussa ainoastaan kerrottiin hänen yhdestä viikostaan, en huomannut minkäänlaista "olen parempi kuin muut" -asetelmaa. Hänen elämänsä nyt on vain tuollaista.

On läpinäkyvää yritystä havaittavissa punaisen kuplan sisällä vain nämä luetellut arvot ovat hyväksyttyjä. Punaista rasismia havaittavissa voimakkaasti sillä jonkunhan on pakko olla rasisti niinkuin tekstissä sanotaan. Uskomatonta jauhantaa.

aitosuomalainen

Hei vapari, kenen puolelle sinä haluaisit tulla esim. Syyriassa pakkovärvätyksi? Itse varmaan siinä tilanteessa lähtisin mieluummin pois, kuin joutuisin tapetuksi. Ihmisen hätä ei sukupuolta katso.

Mietiskeliä

Hyvässä lihassa ja vaatteissa kaikki elintaso pakolaiset näyttää olevan.Sota traumoista ei jälkeäkään .Suomalaista taas vedätetään ja kunnolla.Ketkähän taas maksaa koko lystin.

Risto M

Itse kannatan kansainvälisyyttä ja haluan auttaa sotaa pakenevia ( mieluiten lapsia ) mutta sahaavatkohan nämä sateenkaarelaiset nyt omaa oksaansa kun toivottavat tänne tervetulleiksi muslimeja?  Tänne tulevilla muslimeilla on niin syvällä tikapuuhermostossa islaminusko, ettei sitä halailemalla saa poistettua.  Heidän kulttuurissa homot tuomitaan kuolemaan ja kun meillä raiskauksesta tuomitaan 100%:sti mies niin islaminuskoisissa maissa tuomitaan 100%:sti nainen.  Jopa siten, että jos aviossa oleva nainen raiskataan ulkopuolisen toimesta, niin oma mies tai suku tappaa naisen tai sitten hänet tuomitaan kuolemaan ja teloitetaan julkisesti. 

Onko Modig miettinyt mitä mieltä hänen tänne haalimat muslimit ovat tasa-arvoisesta avioliittolaista?  Entä jos heitä tulee muutama satatuhatta ja saavat äänioikeuden?  Olisi kiva kuulla punavihervassareiden kommentti tähän.  Minä kyllä espoolaisena republikaanina pärjään kaikkien kanssa.

Kansanedustajaksi

Maanantaina kaupunginhallituksen kokous, torstaina luetaan sähköposteja ja perjantaina Pressiklubin nauhoitus. Muuten shoppailaan, käydään ravintoloissa ja remontoidaan taloa. Kyllä on helppoa kansanedustajilla ja liksakin sekä lomat ovat ihan ok. Silviahan voisi ottaa kotiinsa Kumpulaan muutaman Irakilaisen pakolaismiehen asumaan. Nehän eivät tee rikoksia ja ovat todella avun tarpeessa.

majuri(se traktori)

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina kaupunginhallituksen kokous, torstaina luetaan sähköposteja ja perjantaina Pressiklubin nauhoitus. Muuten shoppailaan, käydään ravintoloissa ja remontoidaan taloa. Kyllä on helppoa kansanedustajilla ja liksakin sekä lomat ovat ihan ok. Silviahan voisi ottaa kotiinsa Kumpulaan muutaman Irakilaisen pakolaismiehen asumaan. Nehän eivät tee rikoksia ja ovat todella avun tarpeessa.

Niin - ja muslimeina kannattavat tasa-arvoista avioliittolakia.

Jokainen taaplaa tyylillään

Itse näen sen, että käyttää kaiken vapaa-aikansa rahan säästämiseen, vähän vihjeenä siitä ettei oikeasti ole mitään järkevää tekemistä. Ihmisen vapaa-aika on kuitenkin todella arvokasta. Kansanedustajana tunnin arvo ajasta lienee jossain 60 euron paikkeilla meille veronmaksajille.

Jos vapaa-ajan käyttää ruuan dyykkaamiseen (matka roskikselle, roskiksen tonkiminen, matka takaisin kotiin), sen sijaan että ruuan vaan ostaisi kerran viikossa, menee aikaa tuohon viikossa joku 5 tuntia. Se on 300e arvoinen ruoka-dyykkaus. Tuossa ajassa lukisi vaikka hyvän kirjan.

Mutta, jos haluaa "harrastaa" roskisten dyykkausta, niin voihan sen vapaa-ajan niinkin käyttää. Jokainen taaplaa tyylillään. Itse hankkisin rahalla ruuan ja tekisin jotain, mitä oikeasti haluan tehdä - vaikka luen sen kirjan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat