Kommentit (8)

jorma

olen pieni tuloinen eläkeläinen ja laskujen ja lääkekulujen jälkeen jää käteen 350€ nyt kun elälekäisten asumistuki leikataan niin käteen jää 250€ kk sillä pitää ostaa ruoka ja vaatteet sun muut menot että ihan turha itkeä, vaihtaisin osia koska vaan

Ihmettelijä

En tajua tuota ruikutusta sairaanhoitajien palkasta. Itse olen tavallinen maisterismies ja koulutusta vastaavassa työssä, ja käteen jää saman verran, n. 2100€/kk. Sellaisia ne palkat täällä on, ei tavallisista töistä saa tuon enempää, ja se kyllä riittää kun käyttää rahaa järkevästi. Ei ne sairaanhoitajatkaan mitään jumalia ole, joiden pitää saada reilusti enemmän kuin muiden. Moni saa paljon vähemmänkin.

Jurpo

Unohdetaan ne laskut ja lääkekulut ja puhutaan nettoansioista.

En tiedä missä köyhyyden raja kulkee, mutta veikkaan että 330 EUR/kk työttömyyskorvaus sisältäen lapsikorotukset kolmesta lapsesta, taitaa olla lähellä pohjia. Luule, että jopa opintotuki asumistuella on tätä enemmän.

Vierailija

Miten se ei oo menny perille ihmisille ettei hallituksella ole määrävaltaa puuttua esim lomarahoihin tms mitkä olisi tasapuolisempia

Katja

Ihmettelijä:  Lähihoitajana peruspalkka ilman lisiä 1925 ikälisällä. Verojen jälkeen tuosta jää enää n. 1300 e käteen kuussa. JOS ei lisiä maksettaisi, KUKAAN ei tuolla rahalla olisi käytettävissä 24/7 (oma sosiaalinen elämä on olematonta).

Kyllä vuorotyöläinen on lisänsä ansainnut MIELEKKÄÄN vapaa-ajan korvikkeena. Ja matalapalkkaisella naisvaltaisella alalla vielä TARVITSEE nuo roposet tuon n. 1300 euron lisäksi ELÄMISEEN.

Pirjo kärkkäinen

Sinä maisterismies taidat saada palkkasi virka-aikana tehdystä työstä, vai teetkö myös vuorotyötä? Saat olla kotona pitkät Pääsiäispyhät, joulut, juhannukset ja viikonloput.....ja palkallisena! Minusta palkkasi on siihen nähden kerrassaan loistava. 

Val

Ihmettelijälle tiedoksi, että sairaanhoitajat tekevät aivan taatusti sellaista työtä jota sinä et suostuisi tekemään ilmaiseksi!!! Et siivoamaan potilaan paskoja kun on tullut alle, tai pissoja tai vaihtoehtoisesti oksennuksia. Etkä taatusti kuunnella vittuilua, joutua nyrkistä saaneeksi tai tappouhkauksia. Olin viime vuoden lopulla 5 päivää sairaalassa ja totesin, että saisivat saada vielä enemmän palkkaa, sen he ovat ansainneet!!! Sopisi katsoa peiliin nyt siellä!!!

Sairaanhoitaja

Olen myös sairaanhoitaja ja palkkaani olen tyytyväinen.

olen mitoittaneet elämäni niin että se palkka riittää. On kuukausia että saan vain peruspalkan , lisät tulevat epäsäännöllisen säännöllisesti.

Minua ärsyttää tuo valitus niistä leikkauksista ! Johan se on selvää että kukaan ei pärjää jos ei niitä menoja mitoita tulotasoon!

perus matematiikkaa  se vain on !

mulle lisät ovat ekstraa jonka voin käyttää mihin haluan. Toki jos oisin yh mutta eipä yksinhuoltaja hoitsutytöt muista mainita että saavat lapsilisän korotuksineen ja elatustuen ?

ihmettelen kyllä että tällä kuittinsa paljastaneelle on noin julmettu laina ja vastike , oisko kannattanut neuvotella asiansa taloudellisemmin ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat