Anteeksi, mutta Sinulla on todella kauniit silmät!

Vierailija

Hei!
Avoimmuutta, ääneen sanottuja tunteita, positiivisuutta!
Uskalla sanoa, että onpa sulla ihana hymy, siitä tulee hyvälle tuulelle. Tai, että ihanaa, että saan tuntea sinut, olet minulle tärkeä ihminen. Minä päätin muutamia vuosi sitten, että minä uskallan! Ja olen saanut ainoastaan hyviä kokemuksia. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Sano seuraavalle mukavalle ihmiselle, että olipa kiva jutella kanssasi. Tai sille hyvälle ystävälle, että olet minulle tärkeä.
Vastakkaista sukupuolta oleva ystäväsi voi olla vieläkin ystäväsi, vaikka sanot pitäväsi hänestä! En minäkään onnellista avioliittoani yritä rikkoa, vaikka olemmekin miespuolisten ystävieni kanssa puhunut ystävyytemme merkityksestä. Ja muka suomalainen mies ei osaa puhua tunteista!!! Olen oppinut tuntemaan itseänikin paremmin, kun olen kertonut ääneen hyvää oloani. Vieraan ihmisenkin saa varmasti hyvälle tuulelle, jos sanot hänelle, että hänellä on upeat silmät tai kaunis kampaus.
Se tuntuu hyvältä sanoa ja olen itsekin saanut joskus tuiki tuntemattomalta ihmiseltä palautetta kampauksesta, tai hymystäni. Puhumattakaan ystävistäni, joiden kanssa "kehumme" toisiamme ja kerromme kuinka tärkeitä olemme toisillemme.
Puhukaa ihmiset!

Kommentit (1)

Vierailija

Minäkin olen nyt viimeisen puolen vuoden aikana saanut ihania kommentteja ihmisiltä, kun olen vain rohkaistunut juttelemaan ihmisten kanssa sekä miesten että naisten. Se on ihanasti nostanut itsetuntoa ja saanut minut uskomaan, että hyviä tyyppejä on paljon ja se on myös minut saanut uskomaan rakkauteen ja itseäkin avautumaan. Joten kaikki on mahdollista, kun vain itseensä uskoo ja on myös itse aloitteellinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat