kaikenlaiset soitot

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Hei! olen niin vihainen soittajille ,jotka soittavat tuntemattomasta numerosta ja jotka pilailevat minun kanssani.Sen ymmärrän että jos soittavat päivällä tai illalla,mutta keskellä yötä.Ei ole mitään järkeä herätä ja nousta ylös ja vastata ja luuri lyödään suoraan korvaan.Minulla meni yö unet pieleen.Olenkin ajatellut olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin,eivätkö jo viimein lopeta.Alkaa jo tuntua että on kotirauhan rikkomisesta kyse.Onko kellään vastaavia kokemuksia kuin minulla? Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia ja mitä mieltä te olette asiasta! Kestän kuulla kaikenlaiset kommentit! kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija

Jos sinun tapauksessasi on kännykästä kyse, miksi pidät kännykkää yöllä auki. Minä suljen käynnykän nukkumaan mennessäni ja avaan aamulla, kun se herättää minut.

Vierailija

Jos sulla on kännykkä, miksi pidät sitä yöllä äänellisenä tai yleensä auki ? Itse suljen kännykän yöksi ja avaan, kun se herättää aamuisin.

Vierailija

Isälle tuli samanlaisia soittoja, vietiin kännykkä poliisilaitokselle ja kaikki selvis. Poliisi kertoi soittaneensa häirikölle, mutta ei kertonut meille kuka häirikkö oli. Olis ollu kiinnostava tietää. No soitot loppus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat