flirttailija

Vierailija

flirttailen ja NAUTIN siitä suunnattomasti. en ole törkeä, pieni silmäpeli, hymy, ja siitä sitä vasta saa sykkeen korkealle, kun saat toisen oikein kunnolla mukaan ja tulemaan luoksesi... Naimisissa olevana en haluakkaan enempää, se on vain peliä, leikkiä, hyviä keskusteluja ja tunteiden paloa, joka jää vain hyväksi muistoksi, ei sänkyyn vaikka kroppa onkin toista mieltä. Pieniä kosketuksia, huulien hipaisu poskelle ja siinä kaikki. Välillä vain juttelua, hymyilyä ja tunnetta siitä, että kivaa on! Selvin päin muuten vielä parempaa!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Tiedän taatusti rajani, en todellakaan ole teinityttönen. Kerran menin vähän liian pitkälle (ei sentään sänkyyn) ja se pysäytti flirttailun pitkäksi aikaa. Tajusin, että minun täytyy tehdä itselleni selkeämmät säännöt. En sekoile kännissä, joten tiedän mitä teen. Hyvä olo tulee hymyistä, läheisyydestä, keveästä juttelusta ja kun ei halua enempää, hyvä olo jää. Olen nainen, vaikka olen äiti ja vaimo. Miksi lopettaisin, kun en tahdo pahaa kenellekään. En halua salaisia treffejä, puhelinnumeroita, osoitteita, en halua rikkoa liittoja, en omaani, enkä muiden. Joskus saan ehdotuksia, mutta tyrmään ne ystävällisesti. Mutta flirttailu ei aina johda edes keskusteluun, esim. kaupan hedelmäosastolla katseet kohtasivat ja seuraavaksi maitohyllyllä, kassajonossa tunsin, kun joku katsoi viereisestä jonosta ja väitän, että katse, jonka sain olisi toisessa tilanteessa johtaa keskusteluun, mutta tämäkin riittää oikein hyvin. Toisessa tapauksessa tiesin heti, keskellä päivää, ensimmäisestä katseiden kohtaamisesta, että jos ja kun sopiva hetki tulee myöhemmin, niin silloin on pakko jarrutella täysillä, että en sorru noihin silmiin ja hymyyn pahasti. Ja niin sitten kävikin, enkä ollut se, joka aloitti puhumisen ja lähestymisen. Mutta loistava ilta ja kivaa oli. Naurettiin yhdessä sen ensimmäisen katseen vaikutusta ja puhuttiin kaikesta mahdollisesta. Mm. lapsista, avioliitoistamme ja uskollisuudesta ja siitä miten ihana ilta onkaan.
Oma vakaa liitto ja ihana mieheni ovat minulle tärkeitä asioita, en halua pettää miestäni, enkä koe pettävänikään. Toisten huomiosta nauttiminen ja huomion antaminen tekevät vain hyvää!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat