Sivut

Kommentit (72)

maijanen

Kuule kun tunneäly ei tarkoita sitä että erotat suuttuneen ja murheellisen. Se on hiukan monimutkaisempaa. Sinä ilmeisesti vain luokittelet ihmisiä ja heidän tunteitaan. Ei se mitään älyä vaadi. Pelkästään tuo muutama rivi jonka itsestäsi ulos annoit, paljasti ettet ymmärrä koko tunneälyn merkitystä saati sisältöä. Sinulla ei ole hajuakaan mitä tunneäly merkitsee. Olen pahoillani mutta olet tehnyt itsestäsi ihan väärän diagnoosin. Olet luultavasti itsekeskeinen ja omahyväinen. Ilkeäja piikikäs. Töksäyttelet ihmisille ikävästi ja kerrot mitä he tuntevat. Joopa joo. Se siitä tunneälystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
maijakka

Joo. Hän on vaan omaa itseään ja erinomaisuuttaan täynnä oleva ihminen joka ei anna toisille ihmisille mitään arvoa elleivät he ihaile hänen niin sanottua erinomaisuuttaan. 

maijanen

Valitettavasti noita ihmisiä on ihan liikaa etenkin työpaikoilla, missä ei itse voi valita seuraansa. Myrkyttävät koko työyhteisön. Niillä ei ole oikeita ystäviä. Ne runkkaa kotona yksinään kaikki illat ja vapaapäivät. Vetää kalsarikännejä ja syö suklaata kaksin käsin. Niillä ei ole ystäviä, ei oikeeta ainuttakaan ja silti ne luulee olevansa tunneälyn tuntevia älykköjä. Todella surullisia tapauksia. 

body and soul

"Et lipitä holtittomasti kahvia...", onpa tieteellisen tarkat kriteerit, mutta nehän onkin laadittu amerikkalaisille.

Paras vain antaa piut paut tällaisille ohjeille ja elää elämäänsä.

Simpu

blip kirjoitti:
Jaahas, olen hyvinkin pitkälti tunneälykäs. Mutta voin myös kertoa, että se ei tuo menestystä! Eivät ihmiset oikeasti pidä tällaisesta ihmisestä.

Siinä se juttu onkin, ettet anna muiden mielipiteiden lannistaa sinua - kaikki eivät pidä sinusta mutta on monia ketkä pitää tunneälykkäistä ihmisistä. Tunneälykäs ihminen ei hae turvaa muiden mielipiteistä miellyttämällä ja sen takia menestyy - hän ymmärtää, että hänellä on oikeuksia kuten muillakin ja kaikkia ei voi miellyttää. Hän myös luottaa omaan vaistoonsa monessa asiassa ja ymmärtää, että myös hänestä tykätään ja jos ei, niin se on jonkun toisen mielipide. Tunneälykkään ihmisen seurassa on helppo olla, sillä hän on aidosti kiinnostunut muista - psykologinen fakta että ihmiset kokevat hyvää fiilistä kun toinen ihminen on kiinnostunut juuri sinusta - näin tunneälykäs ihminen luo hyviä suhteita ympärillä oleviin ihmisiin

lopultakin tajusin!

Olen melkoisen tunneälykäs ja ehkä se sitten selittää sen, että olen yllättävän, helpon ja menestyksekkään työuran! Jess!

Mauno Voutilainen

Sopivasti hullu olen, näin on hyvä olla. Töissä en ole, toista kertaa hullun eläkettä hakevana toivon normaalia enemmän huiluuta ja fundeeraamista, keskustan viisaissa viisautta, herkkyyttä seurata ajan trendejä. Vain muutos on pysyvää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat