Sivut

Kommentit (72)

ernesti

no minuun ainaskii sopi kaikki paitsi kahvin juonti se on paheeni ku viinan juonninkin jätin jo 6v. sitten, ja olenhan horoskoopissakin Kauris..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uffa

Miten tarpeeksi nukkuminen liittyy tunneälyyn, koko artikkeli ihan pelkkää huuhaata, varmaan jonkun jenkkissivuston artikkelin suomennos. Voisi kyllä jotain sensuuria miettiä näissäkin.

joopajoohei

Kahvinjuonti on kaiken pahan alku ja juuri se johtaa vahvempiin päihteisiin. No vitsi vitsi.

Oikeasti teenjuonti pitäisi lailla kieltää. Teenjuojat ovat epärehellisiä teeskentelijöitä.

kohta sairaanhoitaja

minun täytyy sanoa että olen pitkälti juuri tuo tunneälyä omaava ihminen, ja juuri siksi olen juuri sitä mitä nyt olen, niin ammattimaisesti kuin vapaallakin. Ja tunneälyni vuoksi pärjään ja olen luonut uraani ja tulen toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. ainoat asiat mitkä tuossa eivät törmänneet ovat kohdallani lyhyet yöunet ja juon kyllä kahvia paljon.

mielenkiintoinen elämä

Samaa mieltä kuin Blip.  Kateus  se kai on, joka joitakin lähistöllä vaivaa.  Ei varmaan ole kiva olla suositun ja elämästä nauttivan ihmisen lähipiirissä.  Oma ankeus pitää jotenkin tartuttaa ja yrittää pudottaa toisen elinvoimaa.  Itse taas  ponnostelen, etten  olisi niskan päällä tai muuten päsmäröimässä.  Toisinaan pitää pönkittää herra/rouva Ankean itsetuntoa kehumalla ja  näyttelemällä. Se ei ole rehellistä, mutta sovun vuoksi pitää laskeutua  Ankeiden tasolle.  Ystäviä on monta ja heitä on helppo saada jos haluan, mutta lähimmäiset, omaiset, ne oikeasti tärkeät elämässä  kasaavat  risuja.  Tuttua, annan sinulle anteeksi, että olet minulle ilkeä.  nimim. Hyvin menee kuitenkin   

Jake585

No jo on pomojen ja median keksimää kirjoitusta tunneälkkyydestä, jolla saadaan työtekijät luulemaan olevansa fiksuja kun antaa empatiaa työnantajalle ja pomolle,,,tämänkin näin tässä maailmassa...huh,huh,

suomalainen 1958

Ei varmaan olekaan sellaista ihmistä, jolta löytyy nuo kaikki ominaisuudet. Mutta nuo ovat tunnusmerkkejä, jotka ilmentävät tunneälyä. Onneksi löysin edes jotain itselleni.

suomalainen 1958

Vai lueteltiin narsistin luonteenpiirteet??? Siinä lueteltiin ne luonteenpiirteet, jotka puuttuvat narsistilta. Miten ihmeessä olet päätynyt tuollaiseen päätelmään?

Joka Toinen

Onpa täydellinen, ihan kuin jostain naistenlehdestä. Tunneäly on sinänsä sanahirviö, vaikuttaa laskelmoivalta empatialta ja sen tässä esitetty määritelmä kaiken hyvän haalimista

kahvialipittävä

15. Siis teen juojat ovat tunneälykkäämpiä? Taitaa artikkeli olla jotenkin puolueellinen. Kohta 3 sanoo jo ettet kavahda muutosta. Tästä syystä ei voi sitoa mitään asiaa pysyvään tilaan vaan täytyy jättää tila muutokselle. Kenties kahvinjuojien tulisi vähentää kahvinjuontia, ja teetä lipittävien tajuta että ovat jo jääneet muutoksen jalkoihin.

Mauno Voutilainen

Olen mikä olen. Pyrin pärjäämään itseni ja muiden kanssa.
Mutta mitä tällä on merkitystä kortistossa ja leipäjonossa?
Toki näissäkin on pyrittävä pätemään, edes vähän tietämystä auttaa neuvomaan muita vaikka tukien hakemisessa ja valittamisessa.

Mauno Voutilainen

Otan nämä leikkinä, jos on koskessa lautalla, menossa putoukseen, mitä väliä.
Kortiston puolella kun enemmän vaikutan, nyt hullun eläkettä haen, ei auta mitään hyvää merkkiä näyttää.

maijanen

blip kirjoitti:
Jaahas, olen hyvinkin pitkälti tunneälykäs. Mutta voin myös kertoa, että se ei tuo menestystä! Eivät ihmiset oikeasti pidä tällaisesta ihmisestä.

Oletkohan oikeesti tunneälyinen? luultavasti et ole. Osaat ehkä lukea toisten tunteita, muttet osaa vastata niihin kuten tunneälykäs. Kyllä oikeesti tunneälykkäistä pidetään. Ja juuri siksi että he ymmärrtävät toisten tunteita ja osaavat toimia sen mukaan. Sinä luultavasti et osaa. Tunneälyyn liittyy hienotunteisuus ja se sinulta juurikin tuntuu puuttuvan. Et oikeesti ole tunneälykäs. Olet vain olevinasi.Sori. Olet kaukana tunneälystä. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat