Kommentit (8)

Arjalisa

7vuotta naimisissa, ei lapsia! No, sanotaanhan, että kunnon panomiehet ei tee lapsia.

Tämä kaveri aikoo tuoda itsensä julkisuuteen "näillä jutuilla". Voi ei, menköön Seiska lehdelle huutelee ja näyttää naimakaluaan. Me Naiset suostuu olee  tämän "kukahan hän on"-tyypin astinlautana, hei haloo!

just joo

Öööm... Kehtaaks joku oikeesti myöntää ettei tiedä kuka on Antti Ketonen....? -_- Kyllä hän on aika erilailla itsensä julkisuuteen tuonut. Käykääs kuuntelemassa youtubesta nii varmasti tunnistatte biisit!!

joulurauha

Arjalisa olet sivystyksestä kaukana oleva pöselö, hirveää kielenkäyttöäMene hoitoon ajoissa ja opettele käytöstavat!!!!!!

elämänilo

Minä olen yli 10v. ollut naimisissa eikä lapsia.Eihän kaikki saa tai halua!!!Itse en ole halunnut.Neljänsuoran keikka oli aivan ihana,odotan koska pääsisin vielä.Kylläpä on ikävää kirjoitusta nykyisin jokaisessa kohdassa.

Emma Nieminen

Hei sinä Antti Ketonen sinä olet minun mielestäni paras artisti aina Laulaa mahtavia lauluja aina kuuteleen joka päivä klo 14.00 Äänestä oman suosikkisi voittoon kappaletta tulee soimaan kyllä lauantaina Iskelmän Lista paljon musiikkia tanssitaan ja paljon roomatikkaa aikaa vietää Iltaa kaikille onnitteluista paljon Artisteja Tampereen Talossa tapahtuu jotain jännää ja mukavaa on aina ollut pitkään Aikaan rentouttavaa kuuteleevaa vaikka radioon paukkuu ja suuresti aina välillä itketää sun Antti Ketonen laulut ovat ihania kuuteleevaa vaikka laulasin Antti Ketosen kanssa kokoajan tosi kauan kuin tuotteita riittää ja millainen Tuuri sinussa vielä enemmän sun tätä laulusi äänesi haluan kuulla enemmän kuin mahdollista saada laulaa Käy soimaan Päähän koko ajan Antti Ketonen

Emma Nieminen

Antti Ketonen jättää sen vaimonsa koska hän seurustelee Emman kanssa kokoajan tosi pitkään Yhdessä olemme saaneet harrastanut seksiä Antti Ketosen kanssa sänkyssä paras juttu kuulostaa tuo hyvältä että käy sydänmeen aina vaan se Jotain rakkautta Tuoreimmat kommentit Kirjoittaja on nuori nainen on ihana pari aina kuuteleen iltasin ihanan kappaletta Soittakaa Kuurankukkaa ihanaa kuuteleevaa laulattaa paljon kuin mahdollista saada laulaa ihanan kappaleen tahtiin voi myös tanssia

Emma Nieminen

Tykkään paljon Neljänsuorasta tosi paljon ihanaa ollaan jo radioon toisen puolen ollaan jo pitkään Iltaan yöhön asti vieläkin kuulolla aina sinä Antti Ketonen rakas olet tosi rakkaani oot aina mun sydämessä siellä Antti Ketonen olet paras laulaja aina rakastan paljon laulusi ääntä kuuteleen aina pitkään Iltaan asti olen kyllä kuulolla aina Neljänsuoraa tulee soimaan kyllä lauantaina Iskelmän Lista paljon musiikkia tanssitaan vielä enemmän Neljänsuoraa tahtiin rytmi käy aina lantiossa ihanasti rakkaudelle tapahtuu ihmeitä se Jotain ihanaa Neljänäsuorassa paljon rakkautta aina leiskuu sieluun asti

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat