Kommentit (9)

Nainen

Tosiasia on se, että pitkä tukka "vetää" kasvonpiirteitä alaspäin. Yleensä vielä naisilla tuppaa hiukset olemaan kohtuulisen hoitamattomat (latvoista) ja lopputulos on kaamea. Harvoin näkee yli viiskymppisellä naisella pukevaa pitkaa tukkaa.

Riitta H.

Kunhan itse tykkää. Mikä ihmeen vimma ja tarve on kaikessa miellyttää toisia? Omassa päässähän se tukka on ja itse se kannetaan. Kyllä soisin vanhemmille ihmisille, että vihdoin otettaisiin se lupa olla ihan vaan oma itsensä.

Niin ainakin itse nyt olen (yli 50v). Tukka liehuu...

P.S. luulen, että moni lyhennyttää tukkaansa, koska se on ohentunut.

tukka ponarilla

Ei myöskään se ole kaunista, että kun ikää alkaa tulla, niin kaikille ilmestyy kynitty pehko päähän. Ja kun sitä vielä ei hoideta, niin kyllä vaikka kiinni laitettu pitkä tukka on kauniimpi.

Suomessa naisilla on kauhea tarve leikkauttaa hiukset aivan lyhyiksi säännöllisesti. Helppoahan se tietysti on hoitaa, mutta onko se kaunista.

Vierailija

Ulkonäkö ei kerro ihmisestä yhtään mitään.
Tavallinen normaalin näköinen säännöllisesti hiuksensa leikkauttava voi olla sadisti, joka yrittää esim tappaa jonkun järjestäytyneen vainon keinoin.
Ainoat harrastukset manipulointi ja värvääminen

MLH

Mitä tämä hölinä naisen tukan mitasta ja iästä oikein on?!  Ennen aikaan kaikilla naisilla oli pitkät tukat,  mutta ainakin vanhemmat ihmiset pitivät hiuksensa tiukasti nutturalla ja kiinni.  Ei kukaan vaahdonnut naisen hiuksista, että kuinka vanhallakin naisella pitkät hiukset.  Luulisi, että olisimme jo nyt vähän joustavampia asenteissamme. - Ihan sama minusta miten naiset hiuksiaan pitävät; pitävätkö pitkinä, lyhyinä, suorina vai kiharrettuina vai ajavatko kokonaan pois!  Kunhan on edes suhteellisen siisti ja itse tyytyväinen hiuksiinsa, se on tärkeintä!

Vierailija

Pitkä tukka on aina naisella hyvä. Jos naama näyttää valahtaneelle, niin kuin jotkut sanovat, se johtuu ihan van ilmeestä, ei hiuksista. Kannattaisi hymyillä niin ongelma on ratkaistu. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat