Kommentit (4)

Liikuttavaako

Olen vähän pettynyt. Painetun lehden (8/2015) pääkirjoituksessa luvattiin ns. tavis-mimmi etukanteen. Rivien välistä sitäpaitsi paistoi suoraan se, että rumia ei huolita. Toimituspäällikkö Päivi Virkkunen lupaili, että kansikuva-mallin täytyisi olla sellainen, joka innostaisi myös silloin kun sohvanpohja pitää tiukasti otteessaan, viitaten suoraan tähän hyvä kroppa + kauniit kasvot -asetelmaan. Olen kyllä pettynyt, mun mielestä nämä naiset on niin mediaseksikkäitä nykypäivän mittapuulla mitatessa, että varmasti ns. plösömpää ja tavallisempaa ärsyttää, uskoisin etten ole ainut vaikkakin olen itseeni ihan tyytyväinen enkä tykkää nykypäivän malli-ihanteista, joita siellä Sport-lehdessä suositaan. Yläpeukut niiltä, jotka ovat samaa mieltä, alapeukuttajat voivat perustella itse omalla kommentillaan. Lisään vielä, että painettuun lehteen kaipaisi kyllä paljon enemmän vasta-alkajille, oikeasti lihaville jne jne juttuja, eikä aina, lähes aina, vain fitness-tyyliin juttuja........ Olen puhunut. 

Oikeita urheilijoita?

Kyllä on niin ulkonäköurheilijoita, ketä nämä liikuttavat? Miksi "urheilulehden" kannessa ei ole koskaan oikeita urheilijoita? Ammattihiihtäjiä, kilpajuoksijoita, painonnostajia... aina joko julkkiksia tai ulkonäköfitnesspimuja. Olisi inspiroivaa lukea ja ottaa vinkkejä ammattiurheilijoista, joilla kehittyminen lajissa ja muut ei-ulkonäköseikat ovat tärkeitä.  Ymmärrän edellisen kommentoijankin puolen; niitä tavisliikkujia myös enemmän lehteen.

Vierailija

Alle kolmekymppisiä kaikki. Neli-viiskymppiset ovat mielestäni juuri parhaassa iässä mutta silloin treenaamiseen on vaikea motivoitua ja työtä kropan eteen joutuu tekemään enemmän; tähän jos johonkin tarvitaan roolimalleja ja inspiroijia. Vai onko Sportin mielestä toivo näiden suhteen jo menetetty?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat