Kommentit (6)

JVL

Hmm. Toivottavasti hän sitten ryhtyy kotimaassaan ajamaan pakollisia suomenopintoja kaikille ruotsalaisille ja pystyttämään suomenkielisiä kylttejä Tukholmaan tai vaikka Maarianhaminaan! Onhan Ruotsissa 700 000 suomenkielisen vähemmistö, jota pitää suojella "eikä pelätä ja sortaa"! Vai tulinko tässä paljastaneeksi suvaitsevaisuuden kaksoisstandardin ?  "Kun suomenkielinen on enemmistönä hänen pitää sopeutua ruotsinkieliseen vähemmistöön ja sen tarpeisiin - ja kun suomenkielinen on vähemmistönä, hänen pitää sopeutua ruotsinkieliseen enemmistöön ja sen tarpeisiin.. eli suomenkielinen joustaa aina, muuten olet "rasisti ja suvaitsematon"! Missähän maassa suomalainen saisi olla oma itsensä ilman panettelua ja jatkuvaa valittamista ?

Aura Aaltonen

Ruotsin kielen asemasta Suomessa samaa mieltä kirjailijan kanssa.

Mutta eikö hän ole huomennut, mitä tapahtuu suvaitsevaisessa Ruotsissa? Rikollisuus ja turvattomuus lisääntyvät maahanmuuton myötä. Ei pidä sulkea silmiään tosiasioilta.

mi

Aivan samaa mieltä. Hyvin kirjoitettu,  suomenruotsalaiset vinkuvat joka mutkassa etuuksistaan. Puhun itse sujuvaa ruotsia ja olen töissä suomenruotsalaisessa työyhteisössä.. Piiri pieni pyörii... 

mi

Aivan samaa mieltä. Hyvin kirjoitettu,  suomenruotsalaiset vinkuvat joka mutkassa etuuksistaan. Puhun itse sujuvaa ruotsia ja olen töissä suomenruotsalaisessa työyhteisössä.. Piiri pieni pyörii... 

mi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat