Sivut

Kommentit (16)

Marjo

Ostin flunssapäicän ratoksi kevyttä lukemista Me Naisten muodossa ja voi kuinka väärässä olinkaan. Pahaa oloa ja mieltä lehtijuttu toi :( Miten voi olla mahdollista että Suomessa voi olla vielä tänäkin päivänä näin suvaitsemattomia, typeriä ja tietämättömiä ihmisiä?? Teki todella pahanmielen ja olon kun luin tarinasi ja sen kuinka ihmiset ovat hylänneet :( Olen pahoillani puolestasi.

En ole juurikaan tv-sarjojasi seurannut, mutta joitain lehtijuttuja Sinusta lukenut ja keväällä kun Ylen sivuilla oli nähtävissä "uskallatko koskea"-video, en pystynyt kuin itkemään. Todella koskettava video jota soisi näytettävän vaikka yläkoululaisten terveystiedon tunneilla.

Hatun nosto avoimuudellesi, olet todella upea ja hieno persoona Janne ♥ Toivotan sinulle ja läheisillesi kaikkea hyvää!

Marjo

Ostin flunssapäicän ratoksi kevyttä lukemista Me Naisten muodossa ja voi kuinka väärässä olinkaan. Pahaa oloa ja mieltä lehtijuttu toi :( Miten voi olla mahdollista että Suomessa voi olla vielä tänäkin päivänä näin suvaitsemattomia, typeriä ja tietämättömiä ihmisiä?? Teki todella pahanmielen ja olon kun luin tarinasi ja sen kuinka ihmiset ovat hylänneet :( Olen pahoillani puolestasi.

En ole juurikaan tv-sarjojasi seurannut, mutta joitain lehtijuttuja Sinusta lukenut ja keväällä kun Ylen sivuilla oli nähtävissä "uskallatko koskea"-video, en pystynyt kuin itkemään. Todella koskettava video jota soisi näytettävän vaikka yläkoululaisten terveystiedon tunneilla.

Hatun nosto avoimuudellesi, olet todella upea ja hieno persoona Janne ♥ Toivotan sinulle ja läheisillesi kaikkea hyvää!

Janne Antin

Hei Marjo ja kiitos kannustavista sanoistasi. Lämmittää "vanhan sedän" sydäntä <3

Pahoittelen jos lehtijuttu toi sinulle pahaa mieltä. Näitä asioita kun täytyy nostaa esille jotta ihmiset saavat tietää millaista kohtelua saa kun haluaa elää julkisesti hivin kanssa. On toki myös paljon niitä ihmisiä jotka osaavat käsitellä asiaa asianmukaisesti ja ovat ottaneet selvää asioista eikä heillä ole ennakkoluuloja. Viime vuosien aikana on kenties ollut liian vähän tiedottamista hivistä ja lääkkeiden tehosta. mielenkiintoista on ollut se miten vähän ihmiset tietävät kunnes saavat tietää että ystävä tai läheinen on hiv-positiivinen. Sellainen seikka kuten lääkkeillä olevan virusmäärä menee ns "nollille" joka tarkoittaa sitä ettei voi tartuttaa toista edes seksin kautta on erittäin harvalla tiedossa. Toivon että pääsisin tulevaisuudessa tiedostamaan asioista laajemmin esim koululaisille ja nuorille jotka ovat tulevaisuutemme. :)

Ihanaa kesänjatkoa sinulle! :)

Yt. Janne

Suutari anu

Ihminen voi olla julma omassa viisaudessaan. Olen katsonut joitakin ohjelmia jossa Janne on ollut mukana- näin ns. kaukaakin katsottuna hänen olemuksensa henkii juuri sitä sydämmellisyyttä mitä meidän muiden tulisi edes pyrkiä tavoitella! Ei paljoa tietysti auta sinua Janne mutta hyvää pitää kaikesta huolimatta uskoa. Voimia sinun purjeisiin, valkoisiin ja puhtaisiin!

Janne Antin

Kiitos Anu,

Posket tässä jo miltei alkoi punastumaan kun luin sun kirjoitusta.  :D

Emmeköhän kaikki ole sydämellisiä tavalla tai toisella. Ainakin haluan uskoa näin. 

Kivaa kesänjatkoa sinulle! :)

Yt Janne

Katri

Kovasti voimia Sinulle! Ihmiset on typerän suvaitsemattomia ja ennakkoluuloisia, minä olisin käynyt halaamassa sinua siellä puistossa, jos olisit kohdalle sattunut. Niin minä halasin serkkuanikin..

Katri

Kovasti voimia Sinulle! Ihmiset on typerän suvaitsemattomia ja ennakkoluuloisia, minä olisin käynyt halaamassa sinua siellä puistossa, jos olisit kohdalle sattunut. Niin minä halasin serkkuanikin..

johanna

Pakko aamulla lähteä ostaan lehti et voin lukea Janne sun jutun kokonaan. Mutta jos nyt jo jotain voin sanoa niin vitsi mulla on ollu sinua kampaajan ja ihmisenä ihan karmea ikävä. Oli niin mahtavaa ku tiesi et seuraavalla viikolla on sulle aika eikä ikinä tarvinu miettiä et mitä haluaa tukalle tehä ku vain istua penkkiin ja aina tuli mahtava kampaus ? lähit Rovaniemeltä niin olin niin hukassa hiusten kans et tulin Helsinkiin asti käymään kampaajalla sun luona ?? ja muutenki ne juttu tuokiot oli aina ihania ❤ oot ihana ihminen ja maailman paras tukkalääkäri ? tulisitpa joskus takas Rovaniemelle ?

Janne Antin

Hei Johanna,

Kyl oli kivaa asua Rovaniemellä ja miten ihania asiakkaita minulle siunautui. :)

Ei ole tällä hetkellä ainakaan ajatusta muuttaa Rovaniemelle, mutta sitä kun ei koskaan tiedä. ;)

Ihanaa loppukesää sinne. <3

sonja

Kiitos tästä jutusta, luin aamulla bussissa ja se oli todella koskettava! HIV on kyllä sellainen juttu, että ihmisillä on aivan liian vähän tietoa ja aivan liikaa ennakkoluuloja. Tämän kaltaiset rohkeat jutut toivottavasti pistävät ihmiset ajattelemaan. Kaikkea hyvää sinulle!

Heidi Naakka

Menetin veljeni 20 vuotta sitten, kun hän sairastui AIDSiin. Silloin asiaa salailtiin ja koko se aika on muistoissani sumuista ja kauheaa.Onneksi on kaltaisiasi rohkeita ihmisiä ja lääkkeet on todella hyviä. Toivotan sinulle onnea ja rakkautta.Terkuin Heidi

Janne Antin

Hei Heidi,

Todella ikävää kuulla veljesi poismenosta aidsin takia. Olisipa hän saanut niitä lääkkeitä mitä nyt on olemassa... Osanottoni.

Kaikesta huolimatta hyvää loppukesää Sinulle. <3

Perspektiivi

Voihan tietysti olla, että ne tuhat ihmistä eivät jääneet kaipaamaan totuuden vääristelyä, huomionhakua, julkisuudenkipeyttä ja itsekeskeisyyttä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat