Kommentit (7)

Ari

Hm... Minä en jaksa ymmärtää että porukka vauhkoaa isojen rintojen perään, itse pidän pieniä rintoja aina kauniimpina kuin suuria... Sananlaskukin sanoo et kauneus on katsojan silmässä. Isot rinnat ovat mielestäni epäesteettiset.

Vierailija

Ei ole vikaa, mutta jos A-kuppi meinaa olla liian iso, on rintsikkaostoksilla usein aika masentavaa. (ja ilman liivejä ei silti ole mukavaa, ja näyttää vieläkin laudammalta!)

linu

vaihtaisin heti rintani pienempiin, jos saisin valita. 70E koko; jumpatessa ja juostessa oltava supertukevat urheiluliivit, ei puhettakaan että käyttäisin kesämekkoa tai toppia ilman liivejä. 

Vierailija

no jaa, kyllä pienirintaisena tiedän, että naisen arvo mitataan tasan tarkkaan kuppikoon mukaan, niin miesten kuin naisten maailmassa. Ikävää, mutta totta!

Vierailija

Ei minua kukaan "lohduta" sillä, että pienet rinnat on kätevät. Olen sen ihan itse kokenut. Mukavat liikuessa, kivan näköiset, maitoa tuli silloin, kun pitikin ja miehen käteen sopivat. Mikäs näissä.

Nainen 31

Tämän tekstin oli kirjoittanut joko masentunut pienirintainen tai ilkeä (kateellinen) isotissisen nainen. Lannistava teksti. Olen jo monesti huomannut, että MeNaiset -lehdessä usein pilkataan pienirintaisia. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat