Sivut

Kommentit (23)

Petteri

Mitähän tämä Minttu on saanut elämässään aikaiseksi sellaista mistä pitäisi olla kateellinen? Se että hankki paremman elämisen tason jonkun muun kustannuksella, ei minusta ole kummoinen saavutus. Jos jollekin, niin voisin olla kateellinen Kimille, koska hänhän sen loistavan uran on rakentanut ja julkisuuteen päätynyt. Siipeilijöille on vaikea olla kateellinen.

tavis

Kyllähän suomalaiset kateellisia ovat, turha tätä kiistää.  Kateuden kohteella ei tarvitse olla asiat edes paremmin, riittää että asiat ovat samalla tasolla tai jopa huonommin. 

Sellaiseen kateuteen ainakin minä olen kohdannut. Olisiko suomalaisten ongelma se, ettei osata nauttia omasta elämästä vaikka asiat olisivat ihan hyvässä kunnossa?

Rauno koira

Jos joku puhuu tästä naisesta niin häneen viitataan tietenkin Kimi Räikkösen vaimona Minttuna eikä minään fitness-Minttuna! Absurdi ajatus!

Lelle R

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä Minttu on saanut elämässään aikaiseksi sellaista mistä pitäisi olla kateellinen? ...  Siipeilijöille on vaikea olla kateellinen.

Jos ja kun lukee Minttua koskevia kommentteja, niin kateus ei välttämättä ole sana, joka mulla tulee mieleen. Lähinnä, kuten sinunkin kommentissasi, tulee esiin se, että Minttu ei olisi mitään ilman Kimiä. Ei varmaan olisikaan, julkisuudessa, mutta mitä sitten? Hänella on hyvä suhde, hyvä puoliso, jonka kautta on joutunut julkisuuteen, joten hänen tekemisiään seurataan suurennuslasin avulla. Ei hän itse sitä varmasti tahtoisi, mutta niin vain on. Minttu elää elämäänsä Kimin rinnalla, ja hänen täytyy tulla toimeen kaikenlaisten tyhmienkin kyselijöiden kanssa. Mielestäni hän on suoriutunut tehtävästä hyvinkin mallikkaasti. 

Netta

Hyvä suhde ja hyvä puoliso, kuten myös n. 50% muilla suomalaisilla (jos avioeroon päätyy ne toiset n. 50%). Toki kateellisia voi olla ne, joiden parisuhde ei ole hyvällä pohjalla. Julkisuutta hän tuskin karttaa, koska on kovin aktiivinen somessa. Olisihan se kivaa esitellä Instagrammissa kaikkea sitä bling blingiä mitä joku muu olisi minullekin ostanut, mutta kuinka kadehdittavaa se sitten on pitkällä tähtäimellä.

Homer

"Mielestäni hän on suoriutunut tehtävästä hyvinkin mallikkaasti." Mutta kuitenkin vinkuu lehtien palstoilla miten Suomalaiset on NIIIN kateellisia! Sitä saa mitä tilaa, itsehän esittelee luksuslaukkujaan ja kellojaan Instagramissa.

Leeia

Miksi Mintun luksuslaukuista tai kelloista pitää olla kateellinen? Voihan niitä yhtähyvin ihailla, että onpa Minttu ostanut kauniita ja tyylikkäitä tavaroita tai saanut niitä lahjaksi. Kateus kuluttaa ihmistä aika rankasti eli miksi ajatella: "sitä saa mitä tilaa". Hassua ja lapsellista, koska jokainen on elämänsä itse ansainnut.

Vierailija

Tuota noin miksi  Minttu  sanoo Suomalaisten  olevan katellisia ..ei hän voi yleistää tuollaista asiaa.!Mitä sinun kommenttiisi  tulee että Minttu on suoritunut tehtävästä mallikkaasti ja hän elä omaa elämää  eikö sitä jokainen elä omaa elämää:)just en nyt ymmärrä  kirjoitusta minä tyhmä en luokan priimus?täytyy todeta en  koskaan ollut kuullut Mintusta mitään ennen Kimin kanssa seurustelua....nätti nainen ei siinä mitään mutta Kimin exälle  suuret pisteet ei koskaan lähtenyt moittimaan  Suomalaisia ei kyllä ollut  päivittäin pramillakaan osasi otta julkisuudean erilailla  nyt  loputon suohan tuo on.. olisin itse laskenut toisesta korvasta sisään ja toisesta  ulos.? Mutta jokainen tehköön omasta elämästään niin julkista kun haluaa mutta ei kannata moittia  koko Suomea..ja mitä tuohon hänen  Suomi juntti kommenttiin tulee niin kaipa hänellä  on juntista (nhoan sanaa juntti)omakohtainen kokemus kun noin artikuloi tietävästi.:)ei muuta kun onnea en  ole hänelle kade en missään tapauksessa ..eli nyt tuntuu että lattia on muuttunut  katoksi ja katto lattiamatoksi niin syvääluotaavaa tämä kesustelu on!Jännityksellä jään odottelmaan  mikä meissä on seuravaksi vikana?

köyhä nainen (rahallisesti) :D

En kyllä kateutta tunne. Minttu ei paljon edes julkisuuteen itsestään anna. (ei saa kuvaa millainen) mutta kuvassa näyttää kyllä erilaiselta kuin aiemmin. Eri meikki? Onnea koko perheelle.

sunshine

Kateellisia, juntteja. ..Minttu ei anna näillä lausunnoillaan kovinkaan fiksua kuvaa itsestään. Tyylikkäämpää olisi jättää negatiiviset kommentit huomioimatta kokonaan.

Ei-kateellinen suomalainen

Se, että koko Suomen kansa ei ole sinusta ihastuksesta ymmyrkäisinä, Minttu, ei välttämättä merkitse sitä että he ovat kateellisia. Moinen kommentti suomalaisten kateellisuudesta ei sovi edustusrouvan ja julkkisvaimon rooliisi, vaan lähinnä jollekin lähiöpissikselle.

Minä vaan

En minä ainakaan häntä kadehdi, tosin olen jo yli 50-kymppinen. Ei ole aihetta, sillä se mikä nyt olen ja mitä olen aikaansaanut on lähtöisin  ihan omasta itsestäni. Ei miehestäni. Itsehän hän on valinnut julkisuuteen tulonsa ja selkeästi haluaa "rahastaa" perheellään ja parisuhteellaan. Minusta hän ei ole mitenkään originelli tai kulttuuripersoona, vaan tyttö, jolla on sattunut köymään vasn hyvä mäihä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat