Kommentit (4)

Tämäkin vielä

Noin en missään tapauksessa tee, koska isot korvikset asettuvat korvanlehdelle nätisti, kun tuki korvanlehden takana on leveä.

Mitään "oikeaa" tapaa ei tässäkään asiassa ole, kuten ei hiuspinnien ym. suhteen. Älytöntä tämä nykyinen "oletko aina tehnyt tämän ja tämän asian (vaikka vessan pesun) väärin...juu..kaiken teen väärin eli ihan omalla tavallani, jonka olen itselleni hyväksi havainnut. Anteeksi nyt vain.

Lallero

Aaahahaa, enpä ole koskaan itsekään tuota tajunnut! Miettinyt vaan aina että miten dorkalta se tausta näyttää kun se on niin iso. :D Muuten, niitä muovisia lieriönmuotoisia tappeja voi käyttää myös nappikorvisten lukkona (vaikka yleensä ne ovatkin kai vain estämässä alkuperäisen lukon putoamista): muovi ei värjäänny kuten halpiskorvisten taustat ja tapit yleensä, ja ne pysyvät myös todella hyvin kiinni.

Sira

Häh, mä en edes ole tajunnut että joku todella jättää noita muoviosia käytössä korviksiin. Poishan ne on aina otettu ennen käyttöä ja eikö ne ole olemassakin ihan vaan siksi että ne pienet taustaosat saadaan helpommin laitettua myyntipakkaukseen kiinni ja korut pysyy myös niissä kiinni pakkaamisen/kuljettamisen/myynnin aikana.

Sussu

Mä käytän niitä muovisia pikkulieriöitä lukkoina, ne on paljon napakammat. Kertaakaan eivät ole tippuneet, toisin ku ne viralliset lukot jotka välillä on jo heti alkuun ihan löysät. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat