Kommentit (2)

duunari

Vähän on suppeasti tietoa tässä jutussa. Riippuu kyllä varmaan firmasta mitä kuuluu perussopimukseen ja sitten tietysti aina voidaan sopimuksessa eritellä mitä soppariin kuuluu. Itse siivousfirmassa töissä olleena ainakaan meillä sopimukseen ei kuulu irtotarvaroiden raivaamista lattioilta vaan pelkästään pintojen siivous. Tietysti jos nyt vähän on jotain satunnaisia tavaroita niin kyllä ne siirrellään pois edestä, mutta ei ole kovin kohteliasta jättää esim. kaikkia lasten leluja pitkin lattioita. Siivoojien aikataulut on tiukkoja eikä niihin ole mitoitettu mitään ylimääräistä, tällainen esim kokonaisen huoneen lattian raivaus vie aikaa. Terveisin kaikkea on nähty.

Jarnakka

Itse ainakin teen nimenomaan "järjestely-siivouksen" ennen ammattilaisen tuloa. Haluan itse pistää tavarat sinne mistä tiedän (=toivon) ne myös löytäväni. Jos jättäisin kaiken siivoojan järjestettäväksi, mistä hän tietäisi missä mitäkin tavaraa on totuttu säilyttämään? Eli meillä on isäntäväellä vastuulla tavarat paikalleen ja siivooja pesee pinnat ja paikat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat