Kommentit (3)

Vierailija

Tuo Lauri Tilkanen on kyllä parhaan näköinen suomalainen miesnäyttelijä (elossa olevista), jonka tiedän! Oikea  anopin toivevävy.

Ulla

Taisi mennä kehut nyt väärän otsakkeen alle. Mutta hyvä juttu on tuo isän löytymistä koskevakin. Muutamassa vuosikymmenessäkin ovat sopivaisuuskäsitteet muuttuneet, parempaan suuntaan. Nyt tuntuu kummalliselta, että "aviotonta lasta" pitäisi hävetä.

Leena Lähteenmäki

Hei. kiitos hyvästä jutusta,miten Pauliina uskalsi löytää isänsä. Olen itse hakenut ja löytänyt isäni 38 vuotiaana. Juttu oli kuin suora lainaus omasta elämästäni pikku maalaiskylässä kuusikymmentä luvulla. Minulla ei ollut isää niin kiinnittihän se huomiota. Kukaan suvusta,etenkään äitini ei ole ikinä suostunut puhumaan asiasta mitään. Mutta löydettyä isän,löysin myös itseni. Olen räväkkä persoona,isän puolelta karjalaista sukua. Sukutapaamiset olivat yhtä tuskaa,kun piti olla "ihmisiksi". Mutta tämäkin tapa on nyttemmin korjaantunut ja pidän meteliä itsestäni,en ole enää seinäruusu. Hyvää matkaa elämääsi Pauliina,olen niin onnellinen puolestasi. terv. Typsy 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat