Sivut

Kommentit (63)

Pete punaposki

Tunnen kyseisen hörhön kouluajoista asti, enkä voi muuta sanoa että kyseessä on täysin kilahtanut tyyppi... Tässä artikkkelissa tuli vain vain murto-osa esille siitä hulluudesta mistä kyseinen herra oikeasti kärsii.

Timo Lehto

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte tällaisille hörhöille palstatilaa?

Sen takia, että nämä "hörhöt" voivat sivutuotteena kehittää jotain aivan uutta ja toimivaa, johon kaavoihin kangistuneet tavikset ja muumioituneet tutkijat eivät pysty enää tuottamaan.

Erkki Palviainen

Ymmärrän että luontaiset hoidot ja ratkaisut pelottavat, mutta soittakaa ensin se ampulanssi jos sydänkohtaus tulee. Avuttoman pelkotilaisen odotuksen sijaan ei ole paljoa vaadittu testata cayannea lämpimässä vedessä. Väite on että n.60 sekunttia ja tukos on liuennut. Elkää uskoko minua vaan testatkaa itse! http://www.naturalnews.com/030566_cayenne_pepper_heart_attack.html

Ystävällisin terveisin

Palviaisen Erkki

Utelias

Voisitko kertoa mihin tuo cayannen ihmeellinen tukoksia poistava ja sydänkohtauksilta pelastava teho perustuu? Voisitko lisäksi osoittaa muutaman tutkimuksen, joissa teho on todennettu?

Kiitos jo etukäteen!

Erkki Palviainen

Uskon että toimittajalla oli huomattavasti paremmin selvillä taustani kuin sinulla. Mitä MV lehden uutisten jakamiseen tulee niin kyllä useammin jaan HS:n ja suomenkuvalehden juttuja kuin MV lehden. 

Mitä valtamedian manipulointiin tulee niin jokaiselle meistä on varmasti selvää että kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Katsoessasi suomessa käytettäviä mainosbudjetteja niin tiedät kenen etujen vastaisia ajatuksia on lehdistä vaikeaa löytää.

Mitä lääketieteeseen tulee on yleis-sivistävää huomata että ne lääkkeisiin kopioidut molekyylit ovat lähes aina löytyneet luonnosta ja sieltä niitä kuumeisesti etsitäänkin. Se toimiiko kokonainen oikein käsitelty yrtti paremmin ja turvallisemmin kuin synteettinen kopio jää jokaisen itse kokeiltavaksi ja arvioitavaksi :) Ja tiedoksi että olen suositellut antibioottejakin tosin vasta ns. viimeisenä keinona.(mutta auttoivat yhdessä kolloidisen hopean kanssa)

Oletko tasaisesti samalla tavalla raivostunut jos joku todistettavasti antaa vääriä kuolemaan johtavia ohjeita? Jos olet niin googlaileppa hetki lääketeollisuuden saamia tuomioita tai osta Lääketeollisuus järjestäytynyttä rikollisuutta kirja.

Hauskaa kesää toivottaen

Palviaisen Erkki

PS. Toivoisin pientä suvaitsevaisuutta erillaisuuteen ja sananvapauden kunnioitusta, kiitos

Vierailija

Olen suvaitsevainen, mutta uskon että tämä julkaisu ei kuulunut tähän lehteen. Tämänkaltaisille artikkeleille on omat lehtensä. Enkä halua että joku hyväuskoinen lukee jutun ja ottaa totuutena. Kukin tyylillään, mutta saarnaamiset voisi jättää pois. Ja varsinkin perinteisen lääketieteen halveeraamisen. "monet syöpää sairastavat ottavat yhteyttä mutta valitettavasti vasta kun ovat tappaneet itsensä stytostaateilla". Näytä yksikin vakavasti otettava tutkimus jossa vaihtoehtoiset luonnon parannuskeinot ovat parantaneet syövän? vaihdoksi voin näyttää ainakin kolme ihan oman lähipiirini ihmistä jotka stytostaatit ovat parantaneet.

Molemmat isovanhempani olivat lääkäreitä ja itse opiskelen sairaanhoitajaksi, joten en ihan kouluttamaton ja tietämätön näissä asioissa ole.

Mikko P

Erkki hyvä, blokkasit minut Facebookissa, ilmeisesti eriävän mielipiteeni vuoksi. Näinkö kunnioitat erilaisuutta ja sananvapautta?

Erkki Palviainen

Valitettavasti joudun pitämään tiettyä tasoa mitä sallin seinälläni ja haukkuminen ja nimittely eivät kuulu niihin mitä seinälläni katselen. Asialliseen keskusteluun lähden mielelläni mukaan.

Antero

"Se toimiiko kokonainen oikein käsitelty yrtti paremmin ja turvallisemmin kuin synteettinen kopio jää jokaisen itse kokeiltavaksi ja arvioitavaksi :)"

Niin, se synteettinen "kopio" on kylläkin kemiallisena yhdisteenä eli atomitasolla täysin identtinen (muutenhan puhutaan ihan eri asiasta) ja lisäksi synteettisen tapauksessa tiedetään annostus todella tarkkaan. 

Mieluummin jätän tällaiset tutkimukset lääkeyhtiöiden ammattitutkijoille, kuin että tekisin sairauden kohdatessani jotain yrttikokeita omalla kehollani.

Onnea valitsemallasi tiellä. Tiede ja kapitalismi kuitenkin voittaa lopulta, aina.

TM

En jaksa ymmärtää, että tällaisia juttuja julkaistaan. Tässä toki ei oteta kantaa siihen, onko tällainen täysi vatipää oikeassa vai väärässä, mutta tällaiset kirjoitukset saattavat pahimmillaan vaikuttaa ihmisten päätöksiin tositilanteissa. Toki en usko, että yksikään järkevä ihminen tällaita täyttä potaskaa uskoo, mutta jos edes yksi ihminen rintakivuissaan jää kotiin pureskelemaan cayennepippuria, pitäisi tällainen seinähullu voida viedä oikeuteen. Virallinen totuus, kuten tutkimustietoa näytetään nimitettävän, tuskin on täydellistä, mutta se on kuitenkin laajasti tutkittua ja parasta toteennäytettyä tietoa tällä hetkellä. Jos halutaan kurkkumätä takaisin ja äkkikuolemia tapahtuviksi, siitä vain tällaisten humpuukia kauppaavien helppoheikkien ohjeita noudattamaan. Itse olen lääkäri, ja tällaiset provokatiiviset tyhjänpäiväisyydet ovat kauhistuttavaa luettavaa oikeasti sairaita päivittäin näkevälle.

pas

Niinpä. Sitä vain toivoo ihmisten ymmärtävän, että vain terveydenhuollon ammattilaisilla - alaa rutkasti opiskelleilla - tulee paketissa mukana sekä valta että vastuu. Itseoppineilla "terveysguruilla" tuo vastuupuoli jää pois, homma on siis kirjaimellisesti vastuutonta. Näillä jutuilla luodaan virheellistä vaikutelmaa siitä, että tieteen sisällä olisi runsaastikin ristiriitaisia teorioita. Olisi eettistä tuoda ilmi, että Palviaisen tapaiset eivät edusta mitään asiantuntijuutta, joten heidän näkemyksensä eivät ole tasaveroisia asiantuntijoiden näkemysten kanssa - niitä on siis turha samassa yhteydessä edes tuoda julki (kuten Ylen Maitoilloissa sun muissa on tehty).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat