Kommentit (8)

mikaton

Itse en jaksa mitenkään tajuta että Pohjonen oli noin typerän pienellä itsetunnolla varustettu!!! Sillä siunaaman hetkellä kun vaimo alkoi pärjätä omassa työssään, kaunistuikin kun varmasti itsevarmuus pitkän kotiäitiyden jälkeen sai uutta nostetta, niin tämä setä-Mika alkoi testata markkina-arvoaan eikä kestänyt itseään ainakin hetkellisesti menestyneempää puolisoaan. Sellainen "mies" saa mennäkin, on kaikkea muuta kuin hyvä esikuva tyttärilleen. :(

Vesijärven asukas

mikaton:et taida tuntea henkilöitä?Mika on perheen ISÄ isolla I:llä.Heidillä alkoi mennä titteli nuppiin ja teki tyhmän ratkaisun.Ei pysty sanomaan että tuli masennus,hänhän oli jokaisen miehen kainalossa keikoillaan.

Vierailija

Parempi näin kun itse kertoo kuitenkin lehdistö ottaa hampaisiinsa eron...Pidän Heidistä eiköhän tuo saanut tarpeekseen ukon passamista.:) moni vuosi kotona ja nyt oikein loistaa ja kaunistuu silmissä kun oma ura lähti kiitoon..naisena voin sanoa että Heidin naisellinen tyyli puree kaunista katseltavaa myös naisen silmin kun itsetunto kohoaa hienoa:)!Toivotan vain onnea ja menestystä..

Mimmi T

Kamalaa puida julkisuudessa eroaa, aikuiset ihmiset. Kova on julkisuudenkipeys :(  Ja tätä nykylehdet kaikki vuorollaan tarjoavat.

anu

Kyllä on kauheaa kun erotaan, mutta niin melkein kaikilla muillakin en tiedä yhtään "helppoa" eroa ainakaan minun lähipiirissäni. Mutta kun kaikki asiat pitää puida julkisesti, en ymmärrä!

Vesijärven asukas.

On tuo Heidi sellainen hepsankeikka,kuvista sen jo näkee.Olisi hyvä jos ikmisellä olisi senverran fiksuutta,että jättää muut miehet ja jää lasten kanssa Mikan luo.On niillä muillakin mennyt joskus sukset ristiin mutta ovat sopineet.Olisit vain mennyt terapiaan,olisi aivosi kirkastuneet.Mika on hieno ja rauhallinen ihminen,sinä jotain muuta.Jonkun vieraan,eli isovanhemmat tai joku muu joutuisi lapsesi hoitamaan,kun meet ympäri Suomea.Olisit hoitanut kodin ja perheen,sitten lähtenyt Tittelin perään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat