Sivut

Kommentit (137)

Lesbo

Vierailija kirjoitti:
Näin seksiunta. Todellisuudessa en ole edes halannut vastakkaista sukupuolta.

Ihan niin kuin saman sukupuolen kanssa ei voi harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se, että pitää rohkeana julkista seksin harrastamista on yhtä rohkeaa kuin muiden yhteisten sääntöjen kunnioittamattomuus. "Olinpa rohkea ja etuilin kauppajonossa, ja ulostin työmatkalla puistossa muiden katsellessa, varastin naapurin kukat ihan päivänäöllä jne." Ei mitään rohkeaa! Vaan junttimaisen egoistista käytöstä, jossa kuvittelee itsensä ja tarpeidensa olevan maailman tärkeimpiä. Lisäksi, miksi omien tarpeiden tyydytys pitää esitellä muille? Eikö ole hieman narsistista kuvitella, että muut haluavat katsella juuri sinua?

Vierailija

Asuntovaunussa helluntaiherätyksen kesäkonfrenssissa keskellä päivää, kun ihmisiä kulki vaunun ohi. Ikkunaverhot oli toki kiinni. Emme olleet silloin edes vielä naimisissa eli teimme syntiä ihan kunnolla. Mutta ihanan kiihottavaa tyydyttävää syntiä se oli 😁

Vierailija

Liekö osa miesten kirjoittamia fantasioita ja sitten te naiset vielä uskotte. Nykypäivänä sitä seksiä tuputetaan joka tuutista. Eikö ala jo väsyttämään?

Erjarau

Minulla on ollut sama vakipano jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Aina sama ongelma eli paikan puute. Olemme naineet autossa, luonnossa, hänen vanhempien kotona jne. Rohkein kerta taisi olla työhuoneessani keskellä työpäivää, ovi lukossa ja hänen kätensä suuni edessä vaimentamassa voihkeitani. Kiihottavaa.

tiinajasari

Vakipanoja voi myös vaihtaa.Olen nainen ja me käydään tyttökaverini  kanssa Iran bileissä swingailemassa Wildclubilla ja vaihdellaan kivoja panoja keskenämme.  Jonkun mielestä erikoista, mutta meistä hauskaa. Kaverille kans;)

Ei rohkea

Silloin jos kaikkiin rohkeimpiin kokemuksiin liittyy ventovieras ihminen niin kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään, mikä estää nauttimisen parisuhteessa. Onko olemassa jotain mahdollisia lukkoja tai pelkoja, joka estää täysin avautumasta silloin, kun on henkisesti läheisen ihmisen seurassa. Voiko olla, että todellista rohkeutta on olla oma itsensä rakastamansa ihmisen seurassa, koska kukaan ei voi loukata kuten läheinen ihminen voi. Vieras ihminen ei voi hylätä sinua.

Toisaalta, jos olen sellaisen naisen kanssa, josta aidosti välitän, en harrastaisi seksiä julkisesti hänen kanssaan. Joku voi tunnistaa hänet tai kuvata, jolloin hän saattaa joutua kärsimään. Teen siis joskus tylsiä valintoja hänen yksityisyytensä ja maineensa takia. Ei minulle tarvitse osoittaa olevansa "rohkea" artikkelissa kuvatulla tavalla. Minun mielestäni joskus on rohkeaa kantaa vastuuta ohi hetken mielihyvän.

Vierailija

suunnittelin sellaisen perspano päivän eli aamulla kävin napurin yh luona ja normi seksin jälkeen mulkkuni liukasteli takaapäin sen pyllynreiälle ja vetelin siis ihan rauhassa sissä ja ulos ja samalla katoin kuinka ryppyreikä seurasi kullinvartta parisenttiä ulospäin ennenkuin muna liikkui lisää, sisään työnnöllä naisen ääni madaltuin huomattavasti. tiukkaa oli mikä johti runsaaseen siemensyöksyyn.

illalla sitten tyttöystävä saapui ja suoritin hänelle samat demonstraatiot ja voinen todeta että persereiissäkin on eroja, noin lyhyen ajan sisällä sen pystyi itse myös tuntemaan. jälimmäinen anus oli minun itseni sisäänajama missä oli havaittavissa vielä neitsytperäistätiukkuutta asian suhteen, mutta loppukiimaksina voin kertoa että kyllä mällli lähti kanssa aika napakasti siihenkin perseeseen

Liisa P

Kerran pääsi pieru seksin aikana ja hetken päästä huomasin että se oli tullut varren kanssa. Kyllä se tyyppi vähän järkyttyi, ei nähty enää.

Dp

Oman miehen kanssa; ensin vähän pissaleikkejä suihkussa, sitten mies fistasi minua niin että lensi squirtit kaaressa hänen päälleen, sen jälkeen nai minua perseeseen samalla itse hieroessani klitorista niin kauan että laukesin uudestaan jonka jälkeen nuolin miehen persettä samalla kun hän runkkasi mällit lopuksi naamalleni/suuhuni. Onneksi tämä ei ollut mikään harvinaisuus vaan yhtä estotonta menoa harrastamme aika monesti muutenkin, niin ja usein myös leluja mukana.

Vierailija

Kotona tai muussa yksityisessä tilassa tehköön kuka vaan mitä vaan hauskaa ja kinkyä, mutta nämä julkisesti paneskelijat ovat kyllä käsittämättömän itsekeskeistä ja huomiohakuista porukkaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa kun näkee jonkun puistopanijapariskunnan joskus jossain. Rehellisesti sanottuna siivoamaton koiranpaska siellä nurmikolla antaa saman tunnelman: ei kuulu mulle, eikä kiinnosta. Eli älkää pliis tehkö pakolla meistä osaa teidän seksielämäänne, se on ihan sama juttu kuin joidenkin säälittävien itsensäpaljastajien kanssa: suostumuksen puutetta, koska jonkun random-pariskunnan kiihottuminen ja seksielämä ei kertakaikkiaan kiinnosta muita. Jos haluan olla osallisena jonkun paneskelussa, järjestän siihen itselleni tilaisuuden. Jos näin ei ole käynyt, pankaa ystävällisesti muualla.

Vierailija

Dp kirjoitti:
Oman miehen kanssa; ensin vähän pissaleikkejä suihkussa, sitten mies fistasi minua niin että lensi squirtit kaaressa hänen päälleen, sen jälkeen nai minua perseeseen samalla itse hieroessani klitorista niin kauan että laukesin uudestaan jonka jälkeen nuolin miehen persettä samalla kun hän runkkasi mällit lopuksi naamalleni/suuhuni. Onneksi tämä ei ollut mikään harvinaisuus vaan yhtä estotonta menoa harrastamme aika monesti muutenkin, niin ja usein myös leluja mukana.

Tää oli joo tosi uskottava tarina. Onnea vaan satusedälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka yllättävää, että kaikki naisten villit seikkailut liittyvät siihen että nainen tyydyttää ja imee miestä. Eipä miehiltä tällaisia palveluksia näy. Koskas muuten miehet alkavat vaihtaa sukunimiään? :) Olettaisin miehiltä jotain eleitä naisen eteen, ottaen huomioon että rakkauteen kuuluu kompromissit. Ette kai vain myönnä, että suhteessa vain miehen halua ja miehen valta on merkityksellistä? Melko nolossa asemassa te naiset olette. Ette ikinä saa miehiä olemaan uskollisia tai tekemään mitään eteenne, käytettäviä rättejä vain olette.

Haloo. Noi on kaikki miesten kirjoittamia fantasioita. 

Vierailija

Kai sitä rohkeimpiin kuuluu sidonta leikit ja lievä pikku "kidutus". Parin poikaystävän kanssa näitä harrastellut ja harjoitellut kiusaamaan toista hyvällä tavalla.
Sulat ja jääpalat ovat aika kivoja leikkikaluja.

Luetellaanko anaaliseksi rohkeaksi?
Ensimmäistä kokemusta muistelen vieläkin välillä itseäni tyydyttäessä. Vain mies vaihtuu mielikuvassa, mutta kaikki se uusi ja outo kiihko on säilynyt ihanasti muistissa ja saa pillun sykkimään.

Kiihkeintä tai romanttisista oli varmaan rakastella exän kanssa, kun olimme anoppikokelaan kanssa mökkeilemässä.
Mökki oli vain yksi huone ja olin jo edellisen illan ja yön kiusannut poikaystävääni. Tietynlaisia kosketuksia, korvan näykkymistä, kehumista ja kertomista mitä haluaisin tehdä, jos olisimme kahden.
Aamulla kävimme porukalla uimassa ja kun jäimme järveen kahden kesken aloitin taas kiusaamisen. Miehen äiti voisi tulla koska vaan ja minä painan itseäni entistä lähemmäs ja näykin korvaa ja suutelen niskaa..
Kun seisokki oli valmis, otin hänet hetkeksi sisääni ja yht'äkkiä painuin saunaan ja jätin toisen järveen jäähtymään.
Vähän myöhemmin aloitin taas kiusaamisen, jota mies ei enään kestänyt vaan meille tuli äkki lähtö "hakemaan kaupasta jotain".
Kurvasimme autolla pienen metsätien reunaan ja rakastelimme pitkään ja hartaasti, hyttysten imeskellessä persausta.

Vierailija

Työpaikan sihteerin kanssa..porraskäytävässä suihinotto loppuun asti..kaksi tasannetta ylä- ja alaoville matkaa..just ja just olisi todnäk ehtinyt laittaa pikkuveikka housuihIn ja yrittää näyttää siltä, että ihan normaalisti ollaan matkalla..

Jos M*** tunnistat itsesi, aikaahan on jo kohta 10v..olis kiva nähdä ;D ..ota yhteyttä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kotona tai muussa yksityisessä tilassa tehköön kuka vaan mitä vaan hauskaa ja kinkyä, mutta nämä julkisesti paneskelijat ovat kyllä käsittämättömän itsekeskeistä ja huomiohakuista porukkaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa kun näkee jonkun puistopanijapariskunnan joskus jossain. Rehellisesti sanottuna siivoamaton koiranpaska siellä nurmikolla antaa saman tunnelman: ei kuulu mulle, eikä kiinnosta. Eli älkää pliis tehkö pakolla meistä osaa teidän seksielämäänne, se on ihan sama juttu kuin joidenkin säälittävien itsensäpaljastajien kanssa: suostumuksen puutetta, koska jonkun random-pariskunnan kiihottuminen ja seksielämä ei kertakaikkiaan kiinnosta muita. Jos haluan olla osallisena jonkun paneskelussa, järjestän siihen itselleni tilaisuuden. Jos näin ei ole käynyt, pankaa ystävällisesti muualla.

Ai ei kiinnosta? Mutta silti koet tarpeelliseksi laatia pitkän vuodatuksen siitä, kuinka valtava asia se toisten ihmisten harjoittama seksi on sinulle ja muiden pitäisi omassa seksielämässän keskittyä juuri sinun huomioimiseesi. En kertakaikkiaan ymmärrä sinun kaltaisiasi ihmisiä. Ja ei, en ole koskaan harrastanut julkista seksiä. Mutta en silti käsitä ihmisiä, joille se on ongelma. Minä näen kadulla jatkuvasti asioita jotka ei omaa silmää niin hivele, mutta minä en saa siitä kriisiä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat