Sivut

Kommentit (128)

VilleV

Tyttöystävä otti suihin laivan kannella ja yläkannen ihmiset seurasivat. Laukesin suuhun ja yleisö taputti. Tyttö nieli mällit, nuoli kalun puhtaaksi ja jatkoimme risteilyä.

Painaja

Mitä jos mies tekee sen mitä häneltä odotetaan, mutta hän ei itse hommasta saa isojakaan irti, ja tulee jos on tullakseen ja silloinkin vain pienenä luikauksena ilman sen ihmeempiä viboja. Tuntuu turhauttavalta koko laji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokemusta

Naiset aina haaveilee kaikenlaisesta mutta harva oikeasi toteuttaa haaveitaan. Koko elämäni aikana olen tavannut vain kaksi naista jotka ova sinut seksualisuutensa kanssa. Ja uskaltavat tehdä/sanoa sen mistä pitävät ja mitä haluavat. 

Niin että se niistä "rohkeista naisista".

Ercci

Nuorena tuli kokeiltua usein kimppaa tai Miesystäväni kanssa riskipaikoissa.

Ihmeellisin juttu on ehkä se kun hässitiin hiljaa ja viereisessä huonessa kaksi n 10 v. Poikaa pelaamassa tietsaa. Tutkimattomia ovat herran tiet, sillä n 20 v. Myöhemmin seurustelin näitten poikien serkun kanssa ja törmään heihin. Ei ollu hyvä fiilis...

Vierailija

Koulun vessassa semmosessa isommassa lukittavassa kopissa missä on oma lavuaari mä makasin sillai puolittain lavuaarin päällä ja poikaystävä mun päällä. Hankalaa mutta tosi ihanaa silti. Seksi sen kaa on aina ihanaa ja muutenki molemmat kiihotutaan eniten ihan tavallisessa lähärissä. Se lisää kiihkoo kun meidän ei sais ehkä harrastaa seksiä ainakaan koulussa.

Kassikotka

Ainoa rohkein ja edes etäisesti seksiin verrattava kokemukseni oli, kun viisi vuotta nuorempi tyttö tuli ehdottelemaan ja selvisin puhumalla.

Vierailija

Kuinka yllättävää, että kaikki naisten villit seikkailut liittyvät siihen että nainen tyydyttää ja imee miestä. Eipä miehiltä tällaisia palveluksia näy. Koskas muuten miehet alkavat vaihtaa sukunimiään? :) Olettaisin miehiltä jotain eleitä naisen eteen, ottaen huomioon että rakkauteen kuuluu kompromissit. Ette kai vain myönnä, että suhteessa vain miehen halua ja miehen valta on merkityksellistä? Melko nolossa asemassa te naiset olette. Ette ikinä saa miehiä olemaan uskollisia tai tekemään mitään eteenne, käytettäviä rättejä vain olette.

satunnainen_mies

Vierailija kirjoitti:
Kuinka yllättävää, että kaikki naisten villit seikkailut liittyvät siihen että nainen tyydyttää ja imee miestä. Eipä miehiltä tällaisia palveluksia näy. Koskas muuten miehet alkavat vaihtaa sukunimiään? :) Olettaisin miehiltä jotain eleitä naisen eteen, ottaen huomioon että rakkauteen kuuluu kompromissit. Ette kai vain myönnä, että suhteessa vain miehen halua ja miehen valta on merkityksellistä? Melko nolossa asemassa te naiset olette. Ette ikinä saa miehiä olemaan uskollisia tai tekemään mitään eteenne, käytettäviä rättejä vain olette.

Ai kato, Katkis täällä :D Kyllä miehetkin tekee vaikka ja mitä naiselle, jotkut jopa vaihtaa nimenkin, mehän oltiin tyytyväisiä omiimme niin asiassa ei ollu ongelmaa. Jotkut vaan yleistää oman elämänsä kokemukset niin ettei kellään muullakaan voi olla mitään hyvää, tai jos on niin ne ovat väärässä ja noloja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma villein kokemukseni on mökin kuistilta kirkkaassa auringonpaisteessa. Kesken kaiken havahduimme siihen että naapuri katseli veneestä. Syyllistyi tietenkin salakatseluun, joka on rikoslaissa rangaistava teko. Olimme kotirauhan piirissä emmekä metelöineet.

No ei syyllistynyt. Salakatselu on toki hämäävä termi, mutta pelkkä katseleminen ei täytä tunnusmerkkejä:
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-salakatselu

Vierailija

Olen 5-kymppinen ruma ja paksu akka. Luulis, että minunlaisella ei ole mitään vipinää jalkojen välissä. Naimisissa olen ollut saman miehen kanssa kohta 30 vuotta. Avioelämän lisäksi minulla on niin erikoisia seksikokemuksia, että jos kertoisin tuttaville, kukaan ei uskoisi. Mm. mahtavaa seksiä itseäni puolta nuoremman naispuolisen työkaverin kanssa, molemmat kuvittelemme edelleen olevamme täysin heteroita. Sekstailua tuttavapariskunnan kanssa, ensin miehen ja sitten naisen kanssa, heidä toisistaan tietämättä.Kolmen kimppa mieheni ja toisen naisen kanssa (Olenkohan ihan varma seksuaalisesta suuntautumisestani...) Virityksiä kahden miespuolisen ystävän kanssa, suutelua pitemmälle emme menneet yhteisestä sopimuksesta, tuli jonkinlainen rimakauhu. Edelleen avoin uusille kokemuksille, tuskin nämä tähän päättyvät. Osasta mieheni on tietoinen, osasta ei. Avoimesti olemme puhuneet tapahtuneista. Sen, mitä olen salannut, olen jättänyt kertomatta kolmannen osapuolen toiveesta. En ole mielestäni pettänyt miestäni, enkä olemikään seksijutuillakehuskelija enkä seksihurjastelija, mutta onhan lähes 0 seksuaalisesti aktiiviseen vuoteen mahtunut monenlaista, muutakin kuin lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla.

Heidi-M

Ihanasti olin deitin kanssa baarin miesten vessassa ja hän pani minua peppuun. Kuulin miten kateellisia toiset olivat ja tuijottivat kun minä(nainen) ja poikaystäväni astuimme ulos kopista. Tunsin oloni rohkeaksi ja vapautuneeksi.  Kerran teimme sen Ikeassa mutta se taitaakin olla aika yleistä?

World's End Distillery

Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä näitä, jotka noin vain kykenevät raahaamaan jonkun randomin jostain ja nauttimaan seksistä tämän tuntemattoman kanssa. Mediasta saa usein kuvan, että se olisi normaalia, ja kaikkien tulisi melkein tehdä niin, yök. Minulle seksi on mahtavaa ainoastaan aitojen tunteiden kanssa, sen huomasin kantapään kautta.

Oh darling, minullakin olisi jäänyt työmatkalla Lontoossa täydelliset, leffatyyliset yhdenillan treffit täydellisen skotlantilaisen palomiehen kanssa kokematta, jos pelkäisin tuntematonta. Nyt on jotain, mitä mummona muistella. Eläköön Tinder!

On se hienoa

Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta en enää halua, se on vankila.

Se mikään vankila ole, ellet tee siitä sellaista! Meillä avoimet mielet ja lupa tulla, mennä halujen mukaan, kimppailua, irtopanoja, kinkyä, vaniljaa... Silti menossa avioon, koska täydellinen luottamus ja kommunikaatiokyky. Nykyaika on hienoa.

Vierailija

Olin mieheni kanssa baarissa ja sanoin käyväni vessassa. Vessaan mennessä törmäsin mustaan mieheen joka alkoi ehdottelemaan kaikenlaista. Olen aina haaveillut mustasta ja kiihotuin ajatuksesta saada mustaa. Vedin miehen perässäni vessaan ja nostin hameeni ylös mies pani takaa pain pikkarreitani raottamalla. Hänen lauettuaan huomasin hänen panneen paljaalla vaikka olin pyytänyt käyttämän kondomia. Asiasta sanottuani mies vain painoi minua vasten vessanpönttöä ja kouraisi spermaansa pillustani ja laittoi sitä pepulleni, jonka jälkeen työntyi peppureikääni. Aluksi sattui aivan älyttömästi mutta lopulta aloin nauttia ja sain elämäni ensimmäisestä peppupanosta orgasmin. Mies poistui ja vedin typertyneenä hameen alas ja palasin mieheni luo. Kotiin mentyä mieheni oli aivan kiimassa ja halusi panna minua. Yritin vastustella pelätessäni mieheni huomaavan vieraan sperman. Mieheni otti minut puoliväkisin ja laukesi nopeasti. Kovia otteita hyvitelläkseen halusi nuolla minut vielä puhtaaksi. Hän tuntui kiihottuvan uudelleen nuolleessaan ja ihmetellessään kuinka paljon hänestä tuli spermaa. Hänen halutessaan uudelleen tarjouduin antamaan pyllyäni hänele, kun hän on sitä kärttänyt pitkään. Mieheni pani peppuuni hieman kyllä ihmetellen miten helposti sai munansa sisälle peppuuni. Sain taas orgasmin ja ilmeisesti siitä kihottuneena mieheni myös laukesi. Kaaduimme kyljellemme ja nukahdimme mieheni kulli pyllyssäni. Aamula oli kauhea morkkis ja hirveä kärvistely kunnes sain puhtaat testi tulokset. En ole kertonut asiasta miehelleni, mutta annan hänen panna pyllyyni silloin tällöin ihan hyvityksenä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat