Naiset kertovat: ”Tämä on rohkein seksikokemukseni”

Mitäs siellä autossa oikein tapahtuu? Monen rohkein seksikokemushan se siellä. Kuva: Colourbox

Nyt on kuumaa. Me Naisten kysely selvitti suomalaisnaisten rohkeimpia seksikokemuksia.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Panin naapurin miehen kanssa lähdimme ulkoiluttaa koiria löysimme lenkkipolun joka johti metsäkämpälle siinä terassilla pistettiin munaa mekkoon hiki siinä tuli mutta eikö lenkillä tule hiki vähän pelkäsin jos joku tulee olemme tehnet sitä useasti mies on naimisissa mutta ei se haittaa kun saan hyvää mulkkua olen 50 v viriili nainen

Seksiaddikti1

Työkaverimihen kanssa bussissa kun palasimme pikkujouluista. Otin häneltä suihin ja taisin vielä niellä koko lastin siinä humalassa. Molemmat olimme kovin tyytyväisiä eikä muut matkustajat meitä häirinnyt.

Silloin joskus

Kun etsimme panopaikkaa, päädyimme kouluviraston kokoushuoneeseen, ja isolla pöydällä nautimme toisistamme myöhään illalla.  Toinen kerta oli saman viraston virkailijattaren (eri nainen, kuin aiemmin) työhuoneen lattialla keskellä työpäivää.  Aluksi emmin, mutta tämä virkailijatar halusi siitä uuden kokemuksen. Oven liikennevalokin oli vihreällä.Ei voi

Timppa82

Harvemmin saa enää seksiä. Ehkä kerran kahes kuussa max. Nainen 29v ja himot kateissa. Itse siis olen mies. Muutenki ihan pimee toi akka. Mut eipä oo kauaa...=)
Jätän ennemminku petän!

jerzi

feminismi kirjoitti:
Rikoslaista:

17 luku
Rikoksista yleistä järjestystä vastaan
21 §
Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen

Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980563#Pidp175201j6[/quote]
Tyypillinen Suomalainen. Kateellinen kuin toisella menee paremmin. Ja tuo laki on varmasti jostain 1400 luvulta kuten sinäkin.
Mutta senverta voin kyllä sinulle kertoa että minäkään en saa niin paljoa kuin haluaisin. Joudun tyytymään kerta päivään ja joo aika monesti tehdään sitä bussissa, junassa ja oikeastaan missä nyt sitä halutaan tehdä.

Joskusjotainharrastanut

Taita itsellä olla erikoisin matka Hki rautatien metroasemalat hissillä maanpinnalle tuleminen, jossa olin pikkasen kiusoitellut toista metromatkan aikana, jossa kuiskaus kaulaan pussaamisen jälkeen " mennäänkö rullaportaita vai hissillä" sai toisen ottamaan kädestäni ja viemään hissin oville😊

Juha76

olen ollut seitsemän eri gay chatista löytämäni miehen kanssa.joka kerralla miehen autossa tai luonnossa.kerran olimme vanhan Turuntien varrella auton kääntöpaikalla ulkona bussien sekä autojen ajaessa ohi.kyllä siinä muutama bussimatkustaja ehti hieraista silmiään nähdessään miehen panevan minua perseeseen.aivan mahtavaa.

Juha76

[quote=Juha76]olen ollut seitsemän eri gay chatista löytämäni miehen kanssa.joka kerralla miehen autossa tai luonnossa.kerran olimme vanhan Turuntien varrella auton kääntöpaikalla ulkona bussien sekä autojen ajaessa ohi.kyllä siinä muutama bussimatkustaja ehti hieraista silmiään nähdessään miehen panevan minua perseeseen.aivan mahtavaa.kiihottavaa kuin mikä.yleisellä paikalla paikassa johon voi ajaa kuka hyvänsä.mitä kauemmin se kestää ja mitä rajummin otetaan sitä parempi.sitä suurempi riski jäädä myös kiinni.tuossa parhaimmassa paikassa oli kiva kun ohiajavasta autoista nähtiin.seuraavaksi olisi kiva saada jopa kahta miestä vielä riskialttiimmassa paikassa.päin vastaisessa fantasiassa luopuisin vapaudesta ja antautuisin jollekin orjaksi teljettynä alistettavana.siinä samassa vaikkapa hänen myyntitavarana.

Sveitsin pisin tunneli=Euroopa...

Finnairin AY862 laskeutui heinäkuussa 1983 Zürich-Klotenin lentokentälle, josta minut haettiin punaiselle urheiluautolla. Blow job St. Gotthard-tunnelissa silloiselle miesystävälle (1. yhteinen sekstailukertamme). Ja se tunneli oli tuolloin Sveitsin pisin ja niin oli kuulema nautintokin... Kuskin mielestä oli ihan hilkulla, ettei ajettu kolaria. Just viime viikolla muisteltiin hänen kanssaan s-postin välityksellä yhteisiä, hurjia nuoruuden seikkailuja. Hopp Schwiitz!

Vierailija

En tahtoisi tällaista tulevan vastaan, enkä tahtoisi lasten näkevän tällaista. Muitakin voisi ajatella kuin omia kiksejään. Järkyttävää mihin ihmiset itsensä alentavat, unohdettuaan aidon rakkauden ja etsiessään ohimeneviä tilapäisiä nautintoja, pikemmin voisi sanoa: etsiessään tietämättään nöyryyttävää, hävettävää alennustilaa. Arvostakaa, kunnioittakaa itseänne ja muita! Olette paljon enemmän arvoisia kuin rakkaudettomien panojen. Järkyttävää myös kuinka tällaisista aiheista tehdään artikkeleita.

Juuso6

Seksi on aina unohtumatonta, kun oikein kunnolla panettaa ja sitten voi sen suorittaa sen verran rauhassa, että se oikein tuntuukin ihanalta. Parhaat kerrat eivät unohdu koskaan.

Silloin pillu tuntuu jopa pieneltä, taikka kulli isolta ( 30 senttiseltä) - Ja siemensyöksy pitkältä ja runsaalta....

Mahtoikohan olla palvelusrikos?

Armeijassa esimieheni kanssa kun olin päivystäjänä ja tietenkin keskellä päivää. Kapteeni soitti kesken hommien. Puhelin oli mukana, joten vastasin, enkä viitsinyt edes vetäytyä ulos.... Puuhailu kuitenkin loppu siihen, oli pakko mennä hoitamaan muita hommia.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat