Kommentit (2)

Irma Asikainen

Enpä tiedä, miten eduskunnan porukat saisi liikkumaan, mutta minä kannan enemmän huolta meidän vanhempien ihmisten hyvinvoinnista. Itse käyn salilla. uimassa, lekillä ja sen lisäksi käännän kesäisin maata puutrhapalstallani ja voin hyvin ikäisekseni (68 v), mutta katson kauhulla ihmisiä jotka vain valuvat eteen päin ja jo kauas näkee, että he eivät voi hyvin. Kun itse tietää, miten oikeastaan vähällä vaivalla saa pidettyä itsensä kunnossa, ja miten hyvän mielen siitä kunnon lisäksi saa palkkiolksi, niin toivoisin ihan oikeasti, että joku keksisi panostaa myös ikäihmisten kuntoiluun. Vaikkapa ikäihmisten kuntokoulun muodossa. Siinä sinulle Jutta uusi TV-formaatin idea. Tanssiminenkin sujuisi, mutta kun niitä meikälisen saavutettavissa olevia tanssipaikkoja ei enää ole olemassa.

Mutta eduskunnastahan oli se kyse. Pitäisköhän niille pistää porkkanaksi jatkokausi eduskunnassa, niin kaikki juoksisivat sen perässä kuin pässit narussa ja kunto kohenisi kohisten. Mutta ovat ne sen verran julkisuuden kipeitä, että tempausten muodossa se pitäisi tehdä. Näkyvyyttä, sitä ne kaipaavat. Alan mieluusti pitää niistä pippaloista vaikka blogia.:v

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat