Artikkelista: Paula Lehtomäki ei kadu

Kommentit (5)

Vierailija

Minusta erittäin hyvä ratkaisu ja varmasti oikea. Ymmärsin alusta asti syyt - itse olen oikeastaan kaikki vapaat ajat lasteni (3- ja 5-v.) kanssa, ja silti tuntuu, että enemmänkin voisi ja haluaisi olla. (Ok, toisaalta: minä olenkin yksinhuoltaja, ei paljon vaihtoehtoja mutten niitä kaipaakaan!)

Vierailija

Mä uskon, että Paulan kannatus senkun lähtee kasvuun näin rohkean teon vuoksi. Kuinka moni mies olisi kieltäytynyt lasten vuoksi 99% varmasta pääministerin paikasta? Hienoa Paula!

Vierailija

Oikea,vaikea ratkaisu Paulalta.Äitinä hän ymmärtää,että lapset ovat pieniä vain hetken.Saa sitä valtaa ja rahaa uranaisena,mutta mitä jää käteen kun lapset eivät tuntisi äitiä tai joku täti hoitaisi.Tiedä miehistä,oli tosi NAISEN teko.

Vierailija

Minulla on neljä lasta ja olen pystynyt yhteensovittamaan työn, perheen ja politiikan. Kiitos siitä miehelleni, joka on ottanut ison vastuun arjen pyörityksestä. Äidin uran kehittämisen kannalta on tärkeää arjen toimivuus. Perheeni ei ole koskaan vaatinut minua kotiin. Mottomme onkin nokka kohti tuulta päin!

Vierailija

Mielestäni hyvä ratkaisu, enemmän pitäisi kyllä mediassa tuoda esille sitä, että esimerkiksi Eero Heinäluoma teki vastaavan tapaisen ratkaisun aikanaan, eli ei ole kyse vaan hyvästä äitiydestä, vaan hyvästä vanhemmuudesta. Itse työskentelen tehtävissä, jossa pysttyn vaikuttamaan siihen, miten teollisuus pysyy Suomessa ja pysyykö sitä kautta hyvinvointivaltio. Ymmärrän siis hyvin, miksi monet naiset haluavat olla poliitikkoja ja tehdä lastensa(kin) tulevaisuuden eteen töitä, vaikka tuntevatkin välillä riittämättömyyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat