Artikkelista: Potkukelkka on hieno värkki!

Kommentit (4)

Vierailija

Tokihan minullakin on muistoissa mummilan potkukelkkailut, mutta ikimuistoisin potkukelkkamuisto liittyy viime talveen.

Menimme salaa naimisiin maaliskuussa ja sittä kahden viikon päästä olimme lähdössä kaveriporukalla Himokselle. Kaverit olivat sitä mieltä, että on heidän vuoro yllättää ja he olivat salaa varanneet meille potkukelkkasafarin koko porukalle. Minun ja mieheni kelkan perään oltiin laitettu tyhjiä tölkkejä ja minun kelkassani on vielä teksti "Just married". Siinä oli turisteilla ihmettelemistä, kun luulivat, että oltiin tyyliin kirkosta just tuleet :)

Vierailija

Voi miten kivaa oli lapsena ajaa potkukelkkajunaa, eli laitettiin kolme tai neljä kelkkaa peräkkäin kiinni toisinnsa ja sitten mäkeä alas! Tosi ihanaa ja jännää! Minulla oli pappani tekemä kelkka, hän oli kylän seppä ja teki meille lapsenlapsille omankokoiset kelkat jokaiselle. Koulumatkatkin niillä kuljettiin, ne jätettiin tien varteen ja siinä odottivat iltapäivään asti, eikä kenellekään tullut mieleenkään, että joku voisi ne varastaa. Potkukelkkailu on parasta retroliikuntaa, synnytyskin käynnistyy helposti pienen potkuttelun jälkeen, kokemusta on. Kiitos ihanasta artikkelista mimmit!

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Olin sairaslomalla työuupumuksesta ja lähdin lomailemaan vanhempieni luokse. Äiti sai minut lähtemään ulos keväthangille ja hanki kantoi kelkan alle, kiiti lujaa ja tunsin ajattelevani, että kyllä elämäkin kantaa. Luonnon omaa terapiaa kelkkailun lomassa.

Vierailija

Itse pääsin selkävaivoista eroon potkukelkkailun avulla. Jalat eivät juoksemista enää kestä. Sen verran potkuttelu vei mukanaan, että kesäisin potkitaan Kickbike potkulaudalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat