Artikkelista: Adam Lambert on teatraalinen piikkitukka

Kommentit (15)

Vierailija

Kiitos Adam Lambertin haastattelusta, MeNaiset! Hyvä kun opimme tuntemaat hänet ja hänen musiikkinsa myös Suomessa. Me fanithan jo tunnemme!!!

Vierailija

Kiitos tästä haastattelusta. Adamista ei kovin montaa asiallista juttua olekaan vielä ollut suomalaisessa mediassa. Itse olen seurannut hänen tekemisiään ja musiikkiaan jo melkein vuoden. Mielenkiintoinen persoona ja mahtava laulaja!

Vierailija

Olenkin jo odottanut koska joku suomalainen lehti alkaa kirjoittaa Adamista. Lukisin hänen haastattelujaan vaikka kuinka usein tahansa ja tämä oli tosi tervetullut!

Vierailija

"Herätti kohua suutelemalla miespuolista tanssijaansa American Music Awards 2009 -tapahtumassa ---"
Suudeltu mies ei ollut tanssija, vaan Adamin bändin basisti Tommy Joe Ratliff, joka AMA-gaalassa soitti kosketinsoittimia.

Vierailija

Kiitokset tästä jutusta - olinkin jo odotellut, että koska Me Naisissa on edes pieni juttu ihanasta Adamista. Niin lahjakas ja kaikin puolin muutenkin upee ;). Mun elämä ei ole ollut entisellään melkein vuoteen, mut hyvä näin :).

Vierailija

Kiitos haastattelusta!! Hienoa huomata että vihdoinkin suomalainenkin media kiinnittää huomiota tähän hienoon ja mielenkiintoiseen ihmiseen!!!!

Vierailija

Toiveena saada lisää haastatteluja tästä artistista; seuraamme nyt netissä englanninkielisiä lehtiä, sivustoja, radiohaastatteluja sekä tv -esiintymisiä. Adam Lambertilla on paljon faneja myös Suomessa <3 !!

Vierailija

Ostin uusimman irtonumeron ja Viikon kasvot palstalla Adam Lambert!
Kauniit julkkikset, iltapuvut yms. hivelevät naisten kauneuden kaipuuta, mutta ilman Adamin kuvia emme edes halua elää!! Kiitos!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat