Sydämmeeni koskee;(

Vierailija

Tiedän että mies, jota olen silloin tällöin tavannut aiheuttaa suuria tunteita.
Josta pääsenkin aiheeseen, miksi hän ei kerro totuutta suhteeni, vaikka olen sitä kysynyt.?
Olemme tunteneet jo kauan, ja hänestä huomaa katseet ja kosketukset joita minuun luo,
mutta kun kysyn suoraan, ei vastaa kuin vihjailemalla?
Onko minussa vika? vai mikä mättää, ei halua minun pitävän yhteyttä, vaan itse soittaa tai tulee käymään,
viimeksi tavatessamme vihjaili, että ota minut, mutta ei siitäkään päästy sen pitemmälle?
haluaako pitää minua, jonakin hätävarana, vai mikä on ongelma.?
Toivoisin jonkun selittävän miehisen käyttäytymisen!

Monesti pettynyt.

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla samanlainen kokemus miehestä joka ei vastaa.eikä kerro totuutta kun kysyn...
Seurustelin aikoinani miehen kanssa ja ny meillä on ns.suhde ja välillä tuntuu että herra haluais aivan jotain muuta suhdetta mutta ei kerro..Voimia sinulle ja yritä vielä kommunikoida kyseisen miehen kanssa...

Vierailija

Mies arvostaa naista juuri niin paljon kuin nainen arvostaa itseään. Jos miehelle on mahdollista tulla ja mennä miten mieleen juolahtaa, hän kyllä tulee ja menee mielensä mukaan. Jos sallit miehen pitää itseäsi hätävarana, tulet olemaan sellainen. Unohda tuo mies, nosta pääsi pystyyn, ole ylpeä itsestäsi niin kohtaat jonkun sellaisen joka kohtelee sinua hyvin.

Vierailija

Voi kun olisi helppoa jättää tuo mies, mutta olen rakastanut ja aina ajatellut että kuulumme ja täydemmämme toisiamme:) tuntuu pahalle, miksi minä ja taas kerran, kun on jo 3 pitkää suhdetta takana, joissa kaikissa miehet löytäneet "paremman" .
Tiedän että olen liian kiltti ollut ja katsonut asioita sormieni välistä, toivoen että tämä jota olen rakastanut koko ajan tavattuamme toisemme.
Hän tulee luokseni ja sanoo, olen ajatellut sinua paljon ja taas sitä ollaan siinä:(
Miksi ei voi kertoa? vai eikö uskalla? eronnut vaikeasta liitosta vuosi sitten ja puhuu edelleen siitä tosi paljon, tässä vaimo pettänyt monta kertaa ja varmasti kova pala miehisyydelle! Onko näin, että ei uskalla sitoutua vielä?
Olisi kiva kuulla miehinen mielipide asiaan:)

Vierailija

Mä olin joku aika sitten vastaavassa tilanteessa. Sun tarvii antaa miehelle aikaa, hän luultavasti on vaan sen verran sydän karrella, ettei halua sännätä ojasta allikkoon. Älä ala roikkumaan hänessä, vaan hanki elämääsi muutakin sisältöä kuin tuo miehen odottaminen ja asialla vatkaaminen. Asiat eivät tapahdu pakottamalla, hän on sinun kun on siihen valmis. Tuskin edes haluaisit miestä, joka on vielä tunteillaan kiinni toisessa. Anna siis ajan kulua ja pidä itsestäsi huolta ja hanki muuta mietittävää. En usko, että hän pitää sinua pellenä.

Vierailija

Kiitos sinulle:) joka kerroit asian ytimekkäästi ja lyhyesti:)
toki elämässäni on muitakin asioita mistä nautin, mutta yksinäisyys ajaa tilanteeseen jossa tulee mietittyä asioita ja syvällisesti.
Olen ranttu nainen miesten suhteen:) ja siksi tämä kolhaisee syvältä, en halua että tulen taas menemään rikki sen takia, että lupaillaan ja ei kuitenkaan saa yhtään mitään.
Hienoa tietysti että on myös miehiä, jotka pystyvät käymään edellisen suhteensa läpi, hyppäämättä toiseen suhteeseen heti:) mutta mikä sitten ajaa toisen luokse?
eihän tunteilleen mitään voi, satuttaa toki!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat