Lopettaa tupakoinnin!

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Nyt etsin vertaisiani! Ajatus tupakoinnin lopettamisesta on koko ajan mielessä. Toteutustakin yritän aina välillä ja se vaan tuntuu niin vaikealta. Välillä menee yksi vrk hyvin ilman tupakkaa, mutta sitten ei enään menekään.. Kiukuttaa ja kaipaa asiaan tukea. Onnettomana sitten tietysti puran sitä tupakan tuskaa läheisiini, jotka vaan sanoo että olet vaan polttamatta, ei sen kummempaa. Niin no, helppo kai se on sanoa:)
Jos täältä löytyy joku /joitain kenellä olisi samanlaisia suunnitelmia, niin kokeillanko yhdessä? Purnataan ja kiukkuillaan toisillemme ja ennen kaikkea tsempataan yhdessä hyvän asian puolesta:)

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä täältä ainakin löytyy yksi, jolla on halua lopettaa tupakointi. Silti se tuntuu välillä aivan sietämättömältä, kun kesken lenkin syttyy ajatus, että vielä tuo mäki ja tuo mutka, ja sitten olet taas kotiovella ja saat tupakan! Sama salilta tai jumpasta lähtiessä on niin nautinnollista sytyttää tupakka, kun on ensin riuhtonut itsestään hien ja kaiken ylimääräisen energian pihalle. Entäs aamun ensimmäinen savuke tuoreen kahvin kera? Aijaijai..ja silti se ajatus on aina taustalla: tämän on loputtava. En halua keuhkoahtaumaa, keuhkosyöpää, harmaata ihoa, keltaisia kynsiä. Haluan, että henki kulkee ylämäessä, ei hengästytä rappusia noustessa, sillä vaikka olen hyvässä kunnossa noin muuten, niin kyllä ne tervakeuhkot muistuttavat olemassa olostaan aina.
Itselläni on myös yllättävän helppoa olla päivä, jopa kaksi, polttamatta, mutta kun tilaisuus saada tupakkaa on, en jätä sitä tilaisuutta käyttämättä. Ärsyttää todella paljon. Levoton olo on taustalla koko ajan. Joten minä olen mukana tässä "projektissa"! :)

- Mervi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat